چه پیشنهادی برای خرید گوشی موبایل دارید؟

سلام میخواستم یه گوشی موبایل بخرم ولی با توجه به قیمتهای بازار میخواستم بدونم چه برند یا مدلی حداکثر با دو میلیون تومن میشه خرید ؟ ممنون میشم مدلها و گوشیهایی خوبی میشناسید رو معرفی کنید فقط توجه کنید دوربین جلو و عقب گوشی - اندرویدش و 5G و پردازنده اش و حافظه اش و طراحی بدنه اش برام اهمیت زیادی داره

پیشاپیش از همکاریتون متشکرم

8 پسندیده

اول این که پیشنهاد می‌کنم یکی-دو هفته صبر کنید چرا که قیمت ارز پایین آمده اما فروشنده‌ها هنوز قیمت‌ها را اصلاح نکرده‌اند. مدتی طول می‌کشد تا وضعیت قیمت‌ها دوباره پایدار شود.

من برند هواووی را پیشنهاد می‌کنم. دوستان و همکارانم مدل‌های مختلف‌اش را استفاده می‌کنند و از کیفیت‌اش رضایت دارند. یکی از مدل‌هایی که نقدهای مثبتی دریافت کرده مدل \text{HUAWEI Y6} است. مدل \text{HUAWEI Y7} قابلیت‌های بیشتری دارد و قیمتش حدودا دو میلیون تومان است.

مدل‌های \text{J3} ، \text{J5} و \text{J6} سامسونگ هم خوب هستند.

3 پسندیده

سلام

من خودم شیائومی دارم الان یک سال بیشتر شده. واقعا راضی هستم چند تا از دوستام هم گرفتن همه راضی بودن برای پدرم هم گرفتم راضیه کلا تا به حال ناراضی ندیدم ازش :grin:

پیشنهادم Redmi6 با قیمت نزدیک به ۲ میلیون هست برای شما هم دوربینش مناسبه هم امکانات خوبی داره به miui10 هم آپدیت میشه.
من گوشی های زیادی رو دیدم. همونقدری که به نوکیا و اپل اعتماد دارید میتونید به شیائومی هم داشته باشید. به اپل با سیستم عامل اندروید معروفه و کاراییش عالیه.
برند دیگه یا گوشی دیگه ای رو پیشنهاد نمیکنم چون همه مدل گوشی دیدم که خراب بشه اما شیائومی واقعا گوشی جوندار و درست و حسابیه و مشکلات الکی برند های دیگه رو نداره.
دوست من ۳ ۴ ماه بعد از من گوشی گرفت تقریبا میشه ۸ ماه پیش و سامسونگ A7 گرفت. ۳ ماه میشه که کلا به هیچ حالتی نمیتونه از share it و نرم افزار های مشابه استفاده کنه خیلی تلاش کردیم اما مشکل نرم افزاری به نظر نمیرسه. سری s سامسونگ هم همیشه باتری های ضعیفی داشتن. ایسوس هم کار کردم اچ تی سی و هواووی هم کار کردم. بهترین تجربه ام با شیائومی بوده گوشی من redmi 4x هست با اینکه گوشی پایین رده ای محسوب میشه اما همه نیازهام رو برطرف کرده کاری نیست که نتونم باهاش انجام بدم :grin:
برای خرید شیائومی معتبرترین سایتی که میشناسم رو براتون لینک کردم هم بهترین قیمت رو داره هم ۳ بار ازش خرید کردم و هر ۳ بار رضایت کامل داشتم و ۲ روزه به دستم رسیده. اینم لینک معرفیش لینک قبلی لینک خریدشه
Xiaomi redmi 6

4 پسندیده

این روز ها نوکیا دوباره گل کرده و مبایل های خیلی خوبی به بازار عرضه کرده است البته پیشنهاد من هم این که اگر از جنس نوکیا های Nokia 3 , Nokia 6 بخرید خیلی سیستم عالی و صفحه ضد خش و شیپ و تیپ مطلوبی دارد.

2 پسندیده

واقعا پیشنهاد وسوسه کننده‌ای هست. من از این مورد بی اطلاع بودم.

یه تجربه‌ای که من در طول سالیان کسب کردم این بوده که بیشتر وقت‌ها فاصله گرفتن از برندهای بزرگ منجر به خریدهای ارزان‌تر و با کیفیت‌تر شده.

2 پسندیده

Xiaomi mi mix 3

وسوسه یعنی این :sweat_smile::sweat_smile:

شیائومی برند خیلی بزرگیه یکمی راجع بهش و محصولاتش بررسی کنید بازار رو گرفته تا حد زیادی

1 پسندیده

اینی که گفتی برا همه اهمیت داره همه دنبال جنس خوب با کمترین قیمتن
تا جایی که گشتم از 19 کالا قیمت پایین تر پیدا نکردم.

الان تو بازار شیائومی رو میتونم معرفی کنم چون به نسبت قیمت امکانات مناسبی داره