چه کسب و کارهایی بیشتر تحت تاثیر کرونا قرار گرفتن؟

مثلا کسب و کارهای آموزش آنلاین این روزها خیلی میتونن ارزش آفرینی کنن و این هم برای خود کسب و کار خوبه و هم برای مخاطب‌هاش، شامل دانشجو و استاد.

و یا اگه تولیدکننده ی ماسک داشته باشیم، این تولیدکننده ها این روزها پررونق خواهند بود.

مراکز تفریحی مثل سینما و تئاتر و … برعکس، احتمالا به شدت وضعیتشون خوابیده.

دیگه چه کسب و کارهایی رو میشناسین که تحت تاثیر کرونا و احوال و نیازهای این روزهای مردم قرار گرفتن؟

دنباله‌ی موضوع فعالیت های کاری تا چه موقع میتونه در اثر کرونا تعطیل بمونه؟

5 پسندیده

آژانسهای مسافرتی که فکر کنم سر این موضوع با مشکل بزرگی مواجه شده باشن. خیلی از توراشون سر این قضیه کنسل شد. کلاً کسب و کارهایی که جنس خدماتشون آفلاین هست حتمن با مشکل مواجه میشن. ولی برعکس کسب و کارهای آنلاین تا جایی که میدونم و البته قابل پیش بینی بود دارن از این وضعیت به طرز مناسبی استفاده میکنن. مثلاً یه سایت سینمایی شنیدم که تماشای فیلم به صورت آنلاین رو رایگان کرده تا بتونه مخاطب رو به سمت خودش بکشونه.

5 پسندیده

با توجه به جوی که در فضای مجازی می‌بینم، فکر نمیکنم درآمدزایی به سادگی ممکن باشه چون به شدت ریسک بی‌اعتبار شدن رو داره (آدمها شماتت میکنن که داری از وضعیت سو استفاده میکنی). برعکس برای کسب وکارهایی که میخوان برای اعتبار اجتماعی تلاش کنن، الان موقعیتی بسیار خوبه که با صرفنظر کردن از درآمد مقطعی، به شدت اعتبار خودشون رو بالا ببرن.

مراکز آفلاین تفریحی خوابیدن ولی مراکز انلاین سرگرمی میتونن به شدت موردتوجه قرار بگیرن.

4 پسندیده

تو بحث نرم افزار داخل همین یک هفته مدارس کلی اس ام اس همگانی فرستادن که مبلغ قابل توجهی هست و همینطور نرم افزار های آزمون آنلاین و کلاس غیر حضوری هم خیلی فروش داشته .

والا برای ما که یه فرصت عالی بود برای تاکید روی مزایای استارآپ اتوماسیون مدارسمون …

3 پسندیده

میشه راجع بهش کمی توضیح بدید؟
ممنون

2 پسندیده

مدارسی که نرم افزار مارو خریداری کردن الان که مدارس تعطیل هستن کلاس ها رو به صورت آنلاین برگزار میکنن .

شیوه کار به این صورت هست که طبق برنامه هفتگی سر همون ساعت معلم وبکمش رو روشن میکنه و بچه ها تصویر و صدای معلم رو روی گوشی یا توی کامپیوتر میبینن . علاوه بر اون بچه ها اگه سوالی داشتن میتونن به صورت صوتی بپرسن یا این که چت کنن . مثل حالت وبینار .

علاوه بر اون سامانه یه سیستم آزمون آنلاین با امکانات خیلی قوی داره که به راحتی امتحانات و پایش دانش آموز ها رو هم میشه از طریق این سیستم انجام داد .

اگر دوست داشتین به صورت آزمایشی استفاده کنید از امکاناتش تو مدرسه خودتون پیام بدین به من حتما

3 پسندیده

عالیه :clap:
شما این امکان رو در این روزها در اختیار مدارس قرار دادید یا قبلا به دلایل دیگر؟
حتماً باید توسط مدرسه خریداری بشه، منظورم اینه که یک شخص نمی‌تونه از این امکان استفاده کنه؟ احتمالاً داشتن یک سایت و دسترسی به یک سری اطلاعات پایه از افراد شرایط پایه برای این ارتباط هست، درسته و دیگه چی؟ مثلاً هزینه‌ها برای مدارس دولتی توجیه پذیره؟