چیزی در مورد ارتباط با اجنه شنیدید؟

چطور با اجنه ارتباط برقرار کنم؟ تاحالا تجربه ای داشتید؟
حتما تابحال زیاد درباره اجنه شنیدید و گروهی هم به اون ها باور دارند.برای من سوال شده واقعا امکان داره ارتباط دوستانه برقرار کنیم؟به چه شکل؟ کسی تجربه ای داشته؟
امکان ارتباط با اجنه

6 پسندیده

من 4 بار جن، یا هرچیز دیگه ای که بشه اسمشو گذاشت، دیدم، توی بازه های زمانی مختلف؛ موجوداتی شبیه به انسان اما کوتاه قد حدوداً بین 142 تا 155.

برخلاف گفته های برخی رمال ها و بقیه ی افرادی که ادعا داشتند با اجنه در ارتباطن، گفتند که اجنه از لحاظ عقل و شعور در درجه ای پایین تر از انسان قرار می‌گیرن، بعضی هاشونم گفتن اونها هم دین دارند. البته تا اونجایی که من دیدم، مونث هاشون حجاب نداشتن، اما پوشیده بودن درست مثل ما لباس تنشون بود :neutral_face:.

اگه یه سرچ بزنین می‌بینین که بعضی از حرفا ضد و نقیض هم هستن، و یه جای کار اشکال داره:

اساتید و شاگردای متافیزیک و طریقت های عرفان حرفشون اینه که اجازه ندارن واقعیتا رو بگن و رمال ها و فالگیر های اطراف، روایات مسخره ای رو تحویلتون میدن. گاهی فک میکنم بعضیاشون یه چیزهایی میدونن اما دوست ندارن حرفی بزنن. کتاب های این علم هم متاسفانه به زبان های عبری و عربی و لاتینن و قیمت‌هاشون بالا؛ 2-۳ میلیون تا 40 میلیون و … . به سختی گیر میان، ناصر خسرو و بازار سیاه و ازین حرفا و ممکنه بعضی صحفه های مهمشون خراب شده باشن :joy:.

بالاخره من فکر میکنم یه چیزهایی وجود داره اما چون برای برخی تهدید به حساب میاد و تمام تلاششونو کردن و میکنن، تا محدودش کنن.

بعضیا واسه خودشون دکان باز کردن و منبع درامد بزرگیه براشون.

حواستون رو جمع کنین گیرشون نیوفتین، اگه علاقه ای به این علم دارین به یه متخصص مراجعه کنین و اونم حضوری. اگرم تجربه ای داشتین، مثلا جن یا روح دیدین (متاسفانه باید بگم ممکنه توهم زده باشین یا مشکل خاصی داشته باشین). خوشبختانه یا بدبختانه، مدیوم باشین، و بخوان ازتون استفاده کنن یا گولتون بزنن تا جیب خودشون پر بشه (مثل بقیه ی مشاغل دیگه ایی که تو بازار مشاهده میکنین). حتی کمترین ضرری که ممکنه بکنین، تلف کردن وقتتونه :blue_heart: !

4 پسندیده

5 سال پیش من و بردن پیش تنها جن گیری که تو شهرمون بود. یادمه تو ماشین بودم (قبل از پیاده شدن) کلی استرس داشتم.
وارد خونه شدیم ، مرد لاغر اندامی در و باز کرد ، لباس خیلی ساده ای به تن داشت.
این شخص خودش و شاگرد و مرشد استاد اصلی معرفی کرد. رفیتم تو خونه ، یه گوشه از حال نشستیم.
گفت استاد نیستش ،( پس تو این جلسه خبری از جن نیست) ، گفتم اقای فلانی کجاست ؟ گفت تو روستاهای اطرافه ، بعدا فهمیدیم فراریه و حکم جلبش اومده.

گفتم خب شما دلیل اینکه می گید جن وجود داره چیه ؟ و اگر وجود داره از چی ساخته شدند؟
گفت خب این چیزا هست ، الان شما برید تو انگلیس ، می بینید که میز و صندلی ها تکون می خورند و مردم عادت کردند به حظور جن ها. (فکر خودم : ای انگلیس پدر سوخته تا کجا نفوذ کرده )
می گفت هر شخصی یک همزاد جن داره مخالف خودش ، یعنی من که مذکر هستم یک همزاد مونث از من وجود داره که با من زندگی می کنه. جنسشون از مایع و انرژی و بخار هست.می تونند از هر چیزی رد بشن و محدودیت های مارو ندارند .
مثلا میگفت چند سال پیش اومدند پیش استاد تا مریضی که تو کما بود و شفا بده ، بعد استاد فهمید تو اون تصادف ای که این شخص داشته ، همزاد جنش هم مرده پس استاد نتیجه گرفت که این مریض قابل درمان نیست.
(فکر خودم : اینکه گفت جن محدود نداره و از جنس انرژی و بخاره ، پس چطوری نتونست از تصادف جان سالم بدر ببره؟ )
یک مثال دیگه اورد ، گفت رفته بودم سر کار و گوشیم و سر کار جا گذاشته بودم و اومدم خونه دیدم روی تاقچه است.
مثال دیگه ای که اورد این بود که شخصی و اوردند پیش استاد که توموری روی گردنش داشت ، استاد اون شخص و گرفت تو بغلش و دستش و گذاشت روی تومور و بعد از چند لحظه اون شخص خوب شد.

خلاصه ما نتونستیم دلیل دیدنی و واضحی از وجود جن تو این جلسه پیدا کنیم ، ولی بعد از تحقیقاتی که داشتم فهمیدم واقعا افرادی هستند که بتونند جن هارو ببیند.
افرادی که دچار بیماری اسکیزوفرنی هستند یا شبه اسکیزو ، متاسفانه این افراد باید در بیمارستان باشند اگر نباشند می تونند برای خودشون اشتغال زایی کنند ، فرقی هم بین این ها نیست ، از عرفان و عرفان حلقه بگیرید تا اون آخرش . . . همه یه جورند.

1 پسندیده

من خودم هر چند وقت یه بار جن میبینم منتهی به روم نمیارم شما هم به روتون نیارید .

تازه به مشکل روحی هم می خورید اگه بدون طهارت روح با اجنه ارتباط بگیرید.