چی رو باور کنیم؟

مگر دوران خطرناک کرونا نیست؟
پس چرا ستاد تنطیم بازار شب عید از عدم نگرانی مردم صحبت میکنه؟
زمانی هم که کرونا نبود من اطلاعیه های این ستاد رو جدی نمی گرفتم چون همیشه میگفت مردم نگران قیمتهای شب عید نباشن و شب عید معلوم میشد هیچکس این اطلاعیه رو جدی نمی گیره!
الان که کرونا هست مگه دولت نگران قیمتهای شب عیده؟
مگه قراره شب عید مهمانی ها برقرار باشه؟

6 پسندیده

چی رو باور کنیم؟
دقیقا این سوالی که من این دوسال اخیر دائم از خودم میپرسم .
شما از کرونا و ستاد تنظیم بازار گفتید . یکم بیشتر دقت کنید دور و برمون پر از این دست خبر ها.
از یه طرف شهرهایی زرد و قرمز اعلام میشن و تردد به بعضی شهرها ممنوع میشه کلی جریمه و این حرفا، از طرف دیگه مثلا توشهری که من ساکنش هستم و یکی از همون شهرهایی که گفتم، وضعیت فروش بلیط قطار و هواپیما مثل شرایط وضعیت آبی هست و من به راحتی کلی مسافر خارجی هم می بینم.
تعجب میکنم واقعا با توجه به قیمت بالای حمل و نقل عمومی نسبت به قبل فکرمیکنم فقط جلو کمتر برخوردارها گرفته شده که آقابا ماشینت نیا مسافرت کرونا هست؟!!!
یا قبلتر حدود یه سال پیش سر خرید اینترنت ، این قدر که گفتن و من شنیدم و بعد دیدم ، موندم من حرف کدوم کارشناس کدوم شرکت کدوم مهندس و متخصص رو باورکنم ؟بعد ما قرار شهر هوشمند الکترونیک هم بشیم!!! از خودم میپرسم واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :roll_eyes: :flushed:

5 پسندیده

اضافه میکنم ؛
رفت و آمد و تجمع در کرونا ممنوع است ولی فقط برای مسافرت. منتها راه پیمایی ها و ترافیک های داخل شهر یا مراسم ترحیم افراد مشهور با حفظ پروتکل مشکلی ندارند :joy:
زدن ماسک از خانه ؟ دقیقا چرا باید اکسیژن و هوای مصرفی را از خود دریغ کنیم و خطر فشار خون و سکته و کمبود اکسیژن و ناکارآمدی اعضای بدن را به جان بخریم و در هوای باز ماسک بزنیم؟
مورد بعدی که مورد نظرم هست نرفتن به دید و بازدید هست . چه کسی میتونه دیدار با اقوام درجه یک خودش رو قطع کنه؟ اصلا نمیشه . ولی از اون طرف تجمعات غیر ضروری مثل جشن تولد و عزا برگزار میشه مراسم های افراد و اعیاد و عزای مذهبی ،کارهلی فرهنگی ، تجمعات برای دانش آموزان و دانشجویان یا خیلی کارها که میشه آنلاین انجامش داد لغو نمیشه .
یک علت میتونه نفع دولت ها از انجام اون کارها باشه

3 پسندیده