کار چی داری : سامانه سفارش آنلاین خدمات نظافت منزل و ساختمان | تاسیسات | خودرو

ما یک سامانه آنلاین سفارش خدمات هستیم به‌نام کار چی داری.

مدل کسب‌وکارمون Marketplace و بر اساس کار فریلنس بنا شده؛ شاید مشابه چند اپلیکیشن دیگه، که یا به صورت عمومی در تمامی شاخه‌ها و یا به‌طور تخصصی در یک زمینه فعالیت می‌کنن. برای شروع کار و برندسازی، به اجبار وارد حیطه‌های عام از جمله خدمات خانه و ساختمان، تعمیرات، خودرو، پزشکی و سلامت، آموزش و … شدیم؛ اما چشم‌انداز و هدف نهایی‌مون عرضه خدماتیه که تا‌به‌حال جاش در ایران خالی بوده. مثلاً ایده‌هایی برای فعالیت جدی در زمینه حیوانات خانگی داریم، که پیش‌از‌این هیچ بستر رسمی برای انجامش نبوده و بر پایه ارتباطات فردی - بیشتر در شبکه‌های اجتماعی - انجام می شده.

از اونجا که پادپرس محلی یه برای حضور آدم‌های خلاق و خوش‌فکر، فکر کردیم موضوع رو این‌جا مطرح کنیم و از همه دوستان بخوایم اگر ایده و پیشنهادی دارن به‌عنوان یک زمینه شاخه جدید فعالیت، لطف کنن و بهمون اطلاع بدن.

از نظر شما، کدوم بازار یا خدمات فریلنس، جاش در ایران خالیه؟


3 پسندیده

چه عالی. ممنون از معرفی کارچی‌داری و امیدوارم تیمتون موفق باشه :v:

درباره پلت فرم های آنلاین سفارش خدمات، حوزه خدمات جدیدی به ذهنم نمیرسه. ولی میدونم کار زیادی دارن این پلت فرم ها. من سال گذشته حداقل ۴-۵ بار دنبال یک نفر برای سرویس و رفع ایراد پکیج گشتم و حتی یه بار هم دلم نخواست این کار رو به شکل آنلاین انجام بدم. با اینکه

  1. با سنجاق آشنایی دارم و کارشون رو قبول دارم.
  2. خیلی از کارهام رو آنلاین انجام میدم.
  3. دستم تو حنا مونده بود و کسی رو پیدا نمیکردم! طوری که آخرش هم ۲-۳ مورد رو به همون سرویس‌دهنده‌ای تماس گرفتم که پیش از اون اومده بود و خدمات بد ارائه داده بود.

میخوام بگم ایجاد اعتماد برای خدمات منزل کار سختی هست و پلت‌فرم‌های خدمات آنلاین هنوز با گرفتن بازار فاصله ی زیادی دارن.

اگه میخواین کار جدیدی کنین، شاید نیاز به خدمت جدید نیست!

3 پسندیده

ممنون از پاسخگویی‌تون.
همون طور که گفتم ، نمیخوایم محدود به خدمات و تعمیرات ساختمانی بمونیم و با شنیدن نام برندمون، این خدمات به ذهن بیاد. مثلاً از خدمات فردی (شخصی) - بخصوص اون‌هایی که بیشتر در کشور خودمون به‌کار میاد؛ مثل این‌که یک دستیار یا کارپرداز به خدمت بگیرید که به‌جای شما بره توی صف معاینه فنی یا بیمارستان و مطب دکتر منتظر بمونه و نوبت شما رو نگه داره! :smiley: - تا سازمانی (از جمله بازرسی کالا در مبدأ و مقصد و گمرک برای وارد/صادر کنندگان)، خدمات حیوانات خانگی و … نمونه‌هایی است که به ذهن‌مون رسیده. بیشتر دنبال ایده‌های خلاقانه این‌طوری هستیم …

1 پسندیده

اسم سامانه‌تون خیلی باحاله! تبریک می‌گم!

خدمات خیلی زیادی میشه نام برد که مورد نیازه… ولی فکر کنم اینکه شما علاقه/تخصص/نتورک در چه زمینه‌ای دارین می‌تونه جهت تمرکز رو مشخص کنه. و بعدش آدم می‌تونه بهتر به مسأله تون فکر کنه و نیازهای حوزه مد نظر شما رو بگه.
به نظرم برای اینکه بهتر جواب بگیرین بعد از مشخص کردن حوزه مربوطه، در یک پرسش جداگانه بپرسین:
چه خدمات آنلاینی در حوزه ایکس (مثلا مالی، بانکی، حقوقی، مهاجرت، خرید، خوراک، پوشاک، درمان و پزشکی،…) نیاز دارید که در حال حاضر تأمین نمی‌شه؟

1 پسندیده