کدوم شبکه اجتماعی برای شما مفیدتر بوده؟

البته سوال شاید خیلی کلی باشه و یکم نقص هم داشته باشه…مثلا تلگرام پیام رسانه ولی استفاده زیاد داره.

حالا شما بگید کدوم رو بیشتر استفاده می کنید و بنظرتون کدوم مفید تره؟

3 پسندیده

من به شخصه به تلگرام به چشم یک پیام رسان نگاه میکنم و نه یک شبکه اجتماعی. خیلی کانال و گروه و اینا ندارم و واقعا لذتی ازشون نمیبرم. مگر مثلا گروه و کانال های درسی. حتی بهترین کانال های آموزشی تلگرام رو در مقابل آموزش های متوسط لیندا و کورسرا، بسیار ضعیف میبینم.
من به شخصه لینکدینم رو خیلی زیاد چک میکنم چونکه منو از ترند شغل های مرتبط به ما آگاه میکنه و هم به تقریب خوبی، توش محتوای زرد نیست.

3 پسندیده

لینکدین زیاد شناخته نیس برا عموم و بیشتر مباحث علمی داخلش مطرح میشه برا یه قشر خاص بنظرم خیلی خوبه

1 پسندیده

سلام
گروه های زیادی در واتساپ و تلگرام ما داریم که در مورد مباحث علمی و ادبی بحث می شود و در واقع فعالیت در این زمینه ها دارد مهم شبکه اجتماعی بخصوص نیست بلکه تنها محتویات آن شبکه مهم است بنابراین میشود با یک گروه علمی و در یک محیط. پر محتوا فعالیت کرد واین گروه ممکن است در واتساپ یا تلگرام یا حتی اینستاگرام باشد مهم افراد ارزشمند آن گروه هستند.

2 پسندیده

کاملا درسته حرفتون … مشکل استفاده نادرست از این ابزار هاست و گرنه هر جایی میتونه برامون مفید باشه

2 پسندیده

سلام… من خودم با اینکه هم اینستا دارم و هم واتساپ و تلگرام و ایتا…یه مدتی هم روبیکا و ایگپ و سروش داشتم به نظرم تلگرام از همشون بهتر و راحت تره :heart_eyes:
خودم تلگرامو خیلی دوست دارم :heart:
پیام رسانای وطنی هنوز خیلی گیر دارن و انتقاد پذیر هم نیستن که اخه وقتی بده چرا باید مجبورمون کنن ازش استفاده کنیم؟ یه نمونش که خیییلی بدم میاد ازش شاده… فقط باعث افسردگی میشه نه شاد شدن دانش اموزا

1 پسندیده

برای من از بین خارجی ها یوتیوب جالب تر بود. کلیپ های آموزشی و سراسری یوتیوب بعضا بسیار جالب و منحصر به فرد بودن و خوبی دیگه ش جهانی بودن و امکان کسب درآمد بود. از مدل فضاهایی مثل اینستاگرام و روبیکا و نزدیکا خوشم نمیاد ؛شاید من دوست دارم رو موضوعی تمرکز کنم و یک صفحه پر از مطالب مختلف که اینترنت هم زیاد مصرف میکنه و بازدهی کمی برای شخص من داره برام جذابیت زیادی نداره. البته امکانات اینستاگرام انصافا خوب هست؛ مثلا گذاشتن هایلایت از مطالب مفید که من این قسمت رو خیلی دوست داشتم . تلگرام هم بینابین و بود و بعضا کانال ها و گروه های خوبی داخلش پیدا میشد. البته بین خارجی ها واتساپ برای ارتباط بین دوستان و خانواده مناسب تر بود .