کسی در مورد بایننس اطلاعاتی داره؟

من تازه وارد بایننس شدم و خواستم ببینم در کل پیشنهادتون چیه؟ خوبه یا بد؟ و اینکه چطور میشه در مورد امنیتش مخصوصا اینکه توی ایران هستیم مطمین شد؟

1 پسندیده

این صرافی خوش نداره با ایرانی ها کار کنه…
بهتره قیدش رو بزنید و برید سراغ یه صرافی که با ایرانی ها مشکلی نداشته باشه

همه دوستان من که در حوزه ترید ارز دیجیتال کار میکنن بایننس رو معرفی میکنن.
درسته که ما تحریم هستیم
ولی بهتره از یه وی پی ان آی پی ثابت غیر ایران استفاده کنید و به هیچ عنوان با آی پی ایران به اکانتتون وصل نشید.
امنیت خیلی خوبی داره.
فقط اگه بلاک شدید میتونید با شماره پاسپورتتون پول رو خارج کنید.

1 پسندیده

آقای jasss من با شما کاملا موافقم در مورد ترید در بایننس اما با وصل شدن به vpn من حسابم بسته شد. فکر کنم اون وسطا vpn قطع شده و ip ایران ست شده در بایننس.
من بلاک شدم اما با پاسپورتم نتونستم وریفای کنم چون به من گفتم شما ایرانی هستی و از ایران قبول نمیکنیم. که از طریق یکی از اشناهامون توی ارمنستان با پاسپورتشون وریفای کردم و اکانت باز شد

1 پسندیده

چند روزی میشه ک این اتفاق افتاده؟

بایننس بهترین صرافی متمرکزه از نظر من . هم حجم معاملات خوبی داره هم تقریبا از همه ارزها پشتیبانی می کنه. امنیت هم بالاس اما خب به ایرانی ها خدمات نمیده و کلا باید احراز هویت کنید. اگر آشنایی در خارج از کشور دارین میتونین با رضایت خودشون با اطلاعات اون ها حساب باز کنید و احرازهویت کنی. ولی خب حتما باید از آی پی ثابت استفاده کنی که حسابت بلوکه نشه چون وی پی ان ها معمولا هر بار با ی آی پی جدید وصل میشی پس حواست به این موضوع باشه من خودم سرویس آی پی ثابت برای ترید از سیتی سرور میگرم راضی هستم. سیب سرور هم خوبه دیگه خودت بررسی کن ببین کدوم مناسب هس برات.

لذتِ تحریم رو اینجور جاهایی باید چشید!