CCAPTCHA | سی‌کپچا سرویس ارائه خدمات مبتنی بر کپچا

سی‌کپچا به درد کسب و کارهایی میخوره که میخوان از خدمات کپچا بهره ببرن و امنیت وبسایتشون رو در برابر ربات‌های اسپمر بالا ببرن. در ضمن در سی‌کپچا، در قالب استفاده از کپچا بعضی تبلیغات رو میشه به مخاطبین اون کسب و کار ارائه داد و من این قسمتش رو خیلی می‌پسندم! :heart_eyes:

اگه به لندینگ پیج سی‌کپچا سر بزنین، خیلی ساده و جذاب براتون توضیح دادن که چه خدماتی رو میتونین از این سایت دریافت کنین.

از دو تا از اعضای اصلی تیم سی‌کپچا دعوت میکنم تا ایده یا داستان کارشون رو توصیف کنن، @Jalal_Razavi @Emad_Mohammadpoor . شما هم حتما به سایتشون سر بزنین و در ضمن هر سوال یا پیشنهادی برای بهبودش داشتین حتما اینجا یا تو سایت سی‌کپچا مطرح کنین.

سی‌کپچا

پ.ن. از اتاق جدید لینکخونه بهره بردم برا اینکه یه کسب و کار باحال که ایده ش رو دوست داشتم رو بهتون معرفی کنم و از همین جا یه خسته نباشید به کل تیم سی‌کپچا میگم :raised_hand_with_fingers_splayed: .

Http://ccaptcha.com/

7 پسندیده

مرسی از @lolmol بابت اینکه سی کپچا رو لایق دونسته تا جایی توی بخش لینک خونه پادپرس داشته باشه. خوشحال شدم اصن :joy:

داستان سی کپچا بیشتر از ۲ سال هست که آغاز شده و در تلاش هستیم تا بتونیم در سال سوم عمرش محصولی با سطح بین المللی رو ارائه کنیم. در حال حاضر پر مصرف ترین مدل های کپچا در دنیا رو با بالاترین سطح امنیت ارائه میکنیم و در حال گسترش کشورها در سیستم هستیم تا بازار بین المللی رو هم در بر بگیریم.

از خدمات برجسته و یکتامون میتونم به کپچای اختصاصی (اولین نمونه در سطح بین المللی) و کپچای تبلیغاتی (اولین نمونه تبلیغات با روش افزایش آگاهی از برند در بستر اینترنت) اشاره کنم.

در تلاش هستیم تا بتونیم با این پروژه، امنیت وب ایران در برابر روبات ها رو به سطح استاندارد برسونیم. البته تقریبا وب هیچ کشوری امنیت استاندارد نداره و ما میگیم: چرا این استاندارد از ایران شروع نشه؟ :grin:

تمامی وبسایت ها و اپلیکیشن ها میتونن از سی کپچا برای افزایش امنیت نقاط تعاملی وبسایتشون استفاده کنن و تا جایی که تونستیم سی کپچا رو به زبان های مختلفی گسترش دادیم.

نکته ای که هست سی کپچا در حال حاضر در نسخه بتا به سر میبره و امیدواریم بتونیم تا پایان سال از ورژن جدید و کاملا پایدار سی کپچا رو نمایی کنیم. البته پایداری سیستم در همین ورژن هم تثبیت شده اس ولی راه برای بهتر شدن همیشه وجود داره.

6 پسندیده

:star_struck: این روحیه رو می‌پسندم و خوشحالم که در حال توسعه ی خدماتتون در سطح بین المللی هستین. ایده ی کپچای تبلیغاتی رو هم کلا خیلی دوست داشتم و امیدوارم زود پیگیر کارا و فراگیر کردن سی‌کپچا بشین، قبل اینکه کسی دیگه چنین کنه.

من بعضی دوستای «ارزش‌آفرین-کارآفرین-سیستم‌آفرین» رو پای این پست دعوت میکنم تا حداقل در سیستم هایی که خودشون توسعه میدن از خدمات ارائه ی کپچا توسط سی‌کپچا استفاده کنن و یا نظرشون رو بگن. به نظرم بهترین راه برای این هست که استاندارد از ایران شروع بشه.

@mohammad.etemaddar
@pesarkhobeee
@shahinism
@Karim_Pazoki
@mahmood.karimian
@hesam_fardad
@Farid
@Bahrani

4 پسندیده

ممنونم که منو هم صدا کردین.
من برای سایتها از کپچای گوگل استفاده میکردم و همیشه این نگرانی بود که اگر گوگل ایران رو تحریم کرد چه بر سر صفحات ورودی و فرمها میاد.
از طرفی سیستمهای این شکلی اولش یک فرهنگ زیرین را به رو میاره و اون هم عدم اعتماد به خودی هست. و استفاده از خدمات داخلی باعث میشه یاد بگیریم به هم اعتماد کنیم.
من فکر میکنم عدم اعتماد به توسعه‌دهندگان داخلی و به جای آن اعتماد به شرکت‌هایی همچون ماکروسافت و اوراکل موجب حمله گسترده به اطلاعات امنیتی کشورمون در همین چند ماه اخیر شد. که به جای آن اگر همان هزینه را به نیروهای متفکر داخلی داده بودیم و از ابزارهای اوپن سورس استفاده کرده بودیم چنین فاجعه‌ای رخ نمی‌داد.
و همه قصه رو کوتاه کنم بسیار خوشحالم از چنین حرکت و جسارت شایسته. امیدوارم به زودی بتونم به تیم و توسعه‌دهندگان با نوشتن افزونه جنگو کمک کنم.

3 پسندیده

یا اتفاق بد!

@lolmol

image
لینک سایت ما رو اینجا تگ nofollow گذاشتید و داریم از سمت گوگل پنالتی میخوریم :face_with_raised_eyebrow:
اگر دسترسی دارید که تگ هاتون رو عوض کنید لطفا این کار رو بکنید.
اگر دسترسی ندارید من یه لینک دیگه میدم که جای اون بزارید و ما از پنالتی در بیایم :thinking:

هر زمان که بخواید ما آماده همکاری و گسترش هستیم :pray:

1 پسندیده

تا جایی که من میدونم تگ نوفالو باعث پنالتی نمیشه. با چه منبعی میگی نوفالو پنالتی حساب میشه؟

البته دو-فالو بهتره ولی تگ نوفالو هم برای افزایش اعتبار دامنه موثره.

1 پسندیده

خب طبق آخرین تحقیقاتم که همین الان اتفاق افتاد گوگل 2 تا تگ دیگه هم اضافه کرده و دیگه نوفالو ها پنالتی نمیخورن.
از اونجایی میگفتم پنالتی داریم میخوریم که طبق نتایج قبلی ( و قبل از اینکه گوگل تغییرات بده ) اگر از 6 تا لینک نوفالو میگرفتی گوگل توی نتایج و الکسا توی رنک تاثیر منفی میزد برات. الکسا رو نمیدونم اما گوگل رو فهمیدم که درست کرده این داستان رو :smile: الکسا رو هم سخت میشه ازش دیتا درآورد اما میرم دنبالش ببینم چی پیدا میشه
چه خبر خودت خوبی؟ :joy:

2 پسندیده