https://khaanm7.com/

کارخانه‌جات و تولید کننده‌های درب ضد سرقت از قفل‌های ضد سرقت مختلفی ممکن است استفاده کنند. هر کدام از این قفل‌ها دارای امنیت‌های متفاوت است. قیمت درب ضد سرقت شهریار نیز متفاوت هستند. قفل‌ها، اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجزا در درب‌های ضد سرقت هستند.

بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتماً به قفل آن توجه کنید. زیرا بهترین درب ضد سرقت حتی اگر از فولاد نفوذ ناپذیر و بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده باشد، بدون نصب قفل ضد سرقت تفاوتی با یک درب چوبی معمولی ندارد.

قیمت درب ضد سرقت شهریار:

درب‌های ضد سرقت را به تناسب محل مورد استفاده با ویژگی‌های متفاوت انتخاب می‌کنند.

برای مثال می‌توان از درب‌های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلی متر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان‌های شهر شهریار که پر سر و صدا است. از امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان‌پذیر نیست، استفاده کرد.

و همینطور در شهر شهریار، که کارخانه‌ها و کارگاه‌های زیادی در آنجا وجود دارد، بهتر است از درب ضد سرقت استفاده شود. که سبب امنیت بیشتر کارگاه و یا کارخانه شود.
همچنین باید در تولید درب‌های ضد سرقت با ویژگی‌های خاص استفاده کرد. تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه‌های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد، نه تنها ضخامت لایه‌های فولادی در دو طرف درب به دو میلی‌متر افزایش می‌یابند.

بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته ، ضد اسید و ضد تخریب در میان آن تقویت شده و از استانداردهای ویژه کیفیت این گونه درب‌ها برخوردار می‌گردد.