چه جوری میشه مشکلات ماشین تازه تحویل گرفته شده از کارخانه، کمتر شه؟

خلاصه ای از نکات مبادله شده تا اینجا:

پرسش ممکن:
چه جوری میشه ماشین تحویل گرفته شده از کارخانه ی خودروسازی، مشکلات کمتری در زمان تحویل داشته باشد؟

پاسخ مستقیم به این سوال:

  1. تست کننده ی محصول خارج از کارخانه توسط تسترها
  • خوروسازهای جهانی با سرمایه دارهای داخلی شروع به فعالیت کنند.

پاسخ های غیرمستقیم:

  1. مدیران شرکتهای خوروسازی تعهد کافی به محصول خوب ندارند.
  • عدم وجود رقابت
  • یه خریدار انتظارش از شرکت خودروسازی چیه؟
  • اگه شما مدیر ایران خودرو بودین چه راه حلی برای مشکلات کوچک موقع تحویل به کار میبردین؟
  • سازمانی برای امنیت جاده ها و نگهداری از جان آدم ها برای پیگیری استانداردهای لازم خودروها
  • تحقیقات زیادی روی خودرو انجام میشه، ولی از این تحقیقات استفاده نمیشه.
  • هزینه ی پیاده سازی تحقیقات داخلی زیاد است برای کارخانه.
  • واردات قطعات و تکنولوژی حمایت میشود.
  • تست خودرو و کیفیت توی شرکت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام میشه.
  • صاحب سابق ایران خودرو یکی از بزرگترین سرمایه داران جنرال موتور امریکا ست.
  • استانداردهای جهانی رعایت نمیشه. و گزارش استانداردها نقص های زیادی در خودرو ها نمایش میده.
  • چرا مردم ایران این قدر ماشین میخرن؟
  • تکنولوژی و طراحی پژو سال هفتاد از فرانسه به ایران وارد شده و هیچ تغییری نکرده.
  • دلیل پایین بودن کیفیت، پایین آوردن قیمت هاست.

با سلام

باید نهاد حمایت از حقوق مصرف کننده رو تقویت کنیم جوری که مثل پلیس شرکت ها ازشون بترسن و حساب ببرن. و بعدش با کمک این نهاد قانونی تصویب کنیم که درصد خرابی محصولات یه شرکت در مدت معلومی (که به نسبت همون محصول مشخص میشه) از درصدی اگه بیشتر شد اون شرکت جریمه بشه. و جریمش صرف هزینه‌های اون نهاد و کارهای عام المنفعه بشه.

به امید چنین روزی

2 پسندیده