ایده‌ی جدید که به ذهنتون میرسه چی کار میکنین؟

وقتی یه ایده‌ی جدید برای کارتون به ذهنتون میرسه، چی کار میکنین؟

  • جایی ثبتش میکنین؟
  • به دوست یا رئیستون مطرحش میکنین؟
  • در منابع وب در موردش جستجو میکنین؟
  • برای اجراش دست به عمل میشین؟

با ایده‌ها و فکرامون چی کار کنیم بهتره؟

ایده پردازی و ایده های جدید

9 پسندیده

اگه خیلی جدی باشه، به کارم یا موضوع پژوهشیم ربط داشته باشه، حتمن می نویسم حتی شده چند تا کلمه توی پیش نویس های اس ام اس! که یادم بمونه و بعد بیشتر در موردش بخونم. فاز خوندن که به جای خوبی رسید معمولن یه گزارش از خونده هام می نویسم برای خودم (وبلاگ، سایت، فیس بوک، ریسرچ گِیت، ایمیل، تلگرام و یا حتی لوکال کامپیوترم) و اگر روندی برای اجرایی یا چک کردن ایده به ذهنم برسه هم همینجا اضافه می کنم. معمولن اگر کسی از دوستانم چیزی در مورد موضوع بدونه ازش می خوام بخونه و به من نظر بده!
و سر آخر میره توی لیستی تا اجرا بشه، معمولن هم نمیشه چون حمایت مالی نداره!!! کارایی که تا حالا اجرایی شده بدون حمایت مالی و خارج از قالب درس و دانشگاه خیلی جدی نبوده

7 پسندیده

عنوان سوال کلی است و تو متن ایده کاری رو پرسیدید. بنابراین من فعلاً پرسش عنوان رو جواب میدم: من از وقتی با پادپرس آشنا شدم ایده‌هام رو اینجا میذارم و این خوبه، و امیدوارم فرایند رشد پادپرس در آینده منجر به این بشه که ایده‌ها سریعتر به دست مجریاشون برسن.
البته بعضیاشم حس میکنم خودم باید برسونم به دست مجریاش ولی انگار راهشو بلد نبودم.
مثلاً کمتر از یک ماه پیش در جاده من تو ماشین وقتی صندلی عقب نشسته بودم به فکرم رسید چرا تا حالا ماشین سواری ندیدم که صندلی‌ها جلوش بچرخه رو به عقب، تا تو مسافتای طولانی سرنشینا رو در رو باشن؟ یا موقع ایستادن حتی با راننده، راحت، برای چند دقیقه دور هم باشن؟ این ایده عملی کردنش شاید زیاد سخت نباشه، و به نظرم کاربردیه و جای بحث و پیگیری داره، بنظرتون آدم باید از کجا شروع کنه؟ جستجو در اینترنت به نظرم اولین قدمه.

6 پسندیده

اگر ایده ام هنری باشه و وسیله هاش رو در اختیار داشته باشم انجام میدم.واگر وسیله هاش رو نداشته باشم با یه دوستم که باهم کارهای هنری انجام میدیم مشورت میکنم.وبعد تو اینستاگرام یا دفتر کارهای هنریم ثبتش میکنم.ولی اگر ایده هنری داشتم و برام کمی نامفهومی داشت و دوستم هم نتونست بهم کمک کنه در نت همجا رو دنبالش میگردم.
اگر ایده در رابطه با رشته تحصیلی یا درسی باشه از نت کمک میگیرم و بعد هم درباره اش تو وبلاگم با ودم مینویسم و اگر دیدم هنوز سردرگم هستم از استادم یا یکی از همکلاسی های سابقم مشورت میگرم و با هم بحث میکنیم و دوباره درباره ش در وبلاگم مینویسم.(سعی میکنم خیلی سرچ کنم تو نت و دنبالش رو بگیرم)اگر بشه اجراش میکنم.

6 پسندیده