بدترین روش خودکشی کدومه؟

لطفا مزایا و معایب روش خودکشی که معرفی میکنین رو برام لیست کنین! از هر لحاظی:

  • منابع مورد نیاز،
  • احتمال موفقیت،
  • درد و رنجی که خودم موقع مردن میکشم،
  • درد و رنج دیگران از مشاهده ی حاصل کار،
  • هزینه‌های جمع کردنِ حاصلِ کار،
  • و …

بهترین روش خودکشی کدومه؟ :thinking:

نشانه های قبل خودکشی

دنباله‌ی موضوع چه چیزی باعث میشه که یک نفر به فکر خودکشی بیوفته؟

4 پسندیده

چه سوال وحشتناکی :neutral_face:
امیدورام نتیجه این سوال کمک زیادی به راه های جلوگیری از خودکشی بنماید.

با اختلاف بدترین نوع خودکشی، خودکشی از طریق قرص برنج‌‌ه! که متاسفانه خیلی هم شایع س. فرد مصدوم تا آخرین لحظه‌ای که مرگ فرا بسه، هشیاره و تشنگی زیادی رو تحمل میکنه. تقریبا تمام سلول های تن ش حالت سوزن سوزن شدن داره. متاسانه یکبار به صورت اتفاقی یک شب در اورژانس، شاهد خودکشی یک پسر نوجوان بودم. معمولا بعد از اقدام به خودکشی پشیمون میشن! اما در بیشتر مواقع کار از کار گذشته. هنوز گاهی صدای التماس ش از کادر درمان اورژانس، داخل گوشم می‌پیچه.

7 پسندیده

شاید بدترین رو از دو لحاظ بشه سنجید.یکی از منظر فردی که اقدام به خودکشی می‌کنه و یکی هم از جانب فرد یا افرادی که شاهد صحنه‌ی مزبورند.درخصوص مورد اول خودکشی که با زجر و درد شدید یا اصطلاحا زجرکشی همراه باشه،بنظر میاد بدترین نوعش باشه هرچند دیگران نتیجتا شاهد به مرگ ساده باشند.اما در مورد دوم،بنظرم صحنه ی حادثه هرچه خونبارتر و فجیعتر باشه،دردناکتره.هرچند ممکنه خود فرد در آنی ازبین بره و اصلا متوجه جنایات بعدی قرارنگیره.
بنظرم همعرض خودکشی با قرص برنج،بشه سقوط از ارتفاع زیاد رو درنظر گرفت.چون هم صدای مهیبی ایجاد میشه ،‌‌در اثر برخورد با زمین، و هم جسد فرد، میشه گفت ازهم پاچیده میشه.نزدیک شدن به بدن فرد برای حمل و جابجایی،واقعا سخت بنظر میرسه.

4 پسندیده

بدترین زدن شاهرگ با تیغ چون تاندون دست قطع میشه معمولا فرد توانایی حرکت را ندارد و درد زیادی هم دارد و مدت زیادی طول میکشه تا کامل بمیرد.
بهترین و کم درد ترین هم شاید کیسه و شیلنگ و گاز باشه که فرد به خوابی آروم و با آرامش فرو میرود.

4 پسندیده

بعد قرص برنج این حالتیه ک تا 8 ساعت طول میکشه ادم دل و روده اشو خون بالا بیاره

1 پسندیده

بهترینش سیانوره
تو دهنت ک بزاریش به دقیقه نکشیده اون دنیایی
بعدیش شلیک اسلحه ب مغز

3 پسندیده

فکر نمیکنم این طور باشه. مرگ با سیانور مثل خفگی هست، بدن در اثر واکنش سیانور با اکسیژن، دچار کمبود اکسیژن میشه و نرسیدن اکسیژن به سلول ها، قلب و مغز در نهایت باعث مرگ میشه.

من تجربه خفگی برای مدت کوتاه (طوری که حس کردم دارم میمیرم!)‌ رو داشتم، حتی نزدیک به بهترین هم نیست! تمام وجودت به مبارزه درمیاد که نمیری … .


در نهایت به نظرم ما انسان ها مرگمون رو خودمون تعیین میکنیم و به نوعی مرگ همه مون خودکشی هست! بهترین و بدترین نوع خودکشی هم همینه که اول به خودت مهلت بدی زندگیت رو زندگی کنی و در نهایت که همه تجربه های ممکنِ خودت رو کسب کردی، سرت رو بذاری زمین و بمیری!

بهترینه چون تا جسارت زندگی کردن رو نداشته باشی، نمیتونی پیش بری. و جسارت کردن حقیقتا حس خوبی به ادم میده.

بدترینه چون زندگی دشواره و برای بعضی افراد تو بعضی شرایط حتی دشوارتر! حالا فرض کن صبر و جسارتت هم کم باشه،‌ احتمالا از پسِ این نوع مردن که سرت رو بذاری زمین و بمیری، برنمیای!

7 پسندیده

یادم نمیاد چه حسی داشتم که این سوال رو نوشتم. حتما خیلی وقت پیش بوده و ویرایش شده و بالا اومده، به خاطر همین الان تعجب کردم دیدمش.

شاید هم الان کشش یا ظرفیت تحمل انرژی منفی ندارم، که الان حس این سوال برام منفی یا دست کم خنثی است و البته لازم نیست حتما به جنبه منفی قضیه متوجه باشیم و میتونیم با این هدف بهش نگاه کنیم:

به نظرتون میشه هر سوالی رو هر موقع و در هر شرایطی پرسید؟ شاید یه سوال بذارم که حس پشت پرسش‌ها چیست؟

2 پسندیده

به نظرم بهترین روش خودکشی اینه که در خودت احساس ناامیدی، افسردگی و تنهایی زیاد تجربه کنی. روی دور باطل زندگی کنی و اینکه ادم بدبختی هستی رو هر روز به خودت تلقین کنی تا باور اصلیت بشه. اونجاست که عمیقا احساس مردن داری…
بقیه روش ها حتی بهتر از این اتفاقاتی هست که گفتم!

6 پسندیده

من اگه بخوام خودکشی کنم ترجیح میدم با برق های ولتاژ پودر شم
فکر کنم تو کسری از ثانیه طرف میره دیار باقی

2 پسندیده

شبیه به طعم گیلاس :frowning:

3 پسندیده