برای نمایش دوستیت به بهترین دوستت، چه هدیه‌ای می‌گیری؟

اگه بخواین برای یکی از انسان های مهم زندگیتون یه هدیه بگیرین که به وسیله اون میزان رفاقت و دوستی خودتونو بهش نشون بدین چی می گیرین؟

یه چیزی که به قول معروف ارزش معنوی بالایی داشته باشه :gift::two_hearts::heart_eyes_cat::couplekiss_man_man:

دنباله‌ی موضوع کادو و هدیه خاص و اختصاصی چی پیشنهاد میدین؟

5 پسندیده

نمی دونم این خوب هست یا بد اما من بهترین هدیه رو کتاب میدونم و بس
دختر و پسرم همیشه استقبال میکنند

3 پسندیده

من به علاقه و کار مورد علاقه‌اش توجه میکنم و سعی میکنم هدیه‌ای تهیه کنم که نزدیک به این سلیقه‌اش باشه. مثلا اگه اون فرد یک موزیسین باشه مسلما هدیه من یک گیتار یا ویولون خواهد بود. اگه اون شخص در عرصه هوافضا و نجوم فعالیت میکنه شاید سری کامل فیلم جنگ ستارگان یا یک کتاب تخیلی_فضایی با یادداشتی از خودم براش هدیه ببرم و …

3 پسندیده

مشکل اینجاست که همه کتابخون نیستن متاسفانه

4 پسندیده

پیشنهاد شما خیلی خوبه ولی فک کنم منظور منو درست متوجه نشدین
درسته که با هدیه دادن موارد مورد علاقشون خوشحالشون می کنیم ولی منظور من هدیه ای که هر وقت اونو میبینه به یاد صمیمیت و دوستی بالای ما بیفته

3 پسندیده

درسته به همین دلیل هدیه‌ای مدنظر قرار میدم که مطابق با سلیقه و علاقه‌اش باشه. حداقل خودم اینطوری فکر میکنم که یک موزیسین وقتی یک ویولون هدیه می‌گیره ، این رویداد رو فراموش نمیکنه چون چیزی بهش هدیه دادیم که ازش استفاده میکنه و بهش علاقه داره.

خب این خیلی حس متفاوتی ایجاد میکنه تا من به همون موزیسین یک کتاب رمان ویکتور هوگو هدیه بدم یا یک دستگاه آبمیوه‌گیری! برداشت من اینکه هرچی هدیه به حوزه مورد علاقه فرد نزدیک‌تر باشه ، ماندگاری بیشتری از لحاظ معنوی در ذهن اون فرد خواهد داشت.

4 پسندیده

خب حالا شما
پیشنهادتون برای یک دختر 16 ساله پر شور و نشاط که اصولا همه چیزم دوست داره و عاشق همه کارها و چیزهای مثبته که اونو شاد میکنه و خیلی کم ناراحت میشه و روی دوستی و قول و رفاقت خیلی پایبنده چیه؟
البته اضافه کنم که اهل کتاب و گل و موسیقی و هر چیزی که اونو به ارامش دعوت کنه هم نیست
ممنون میشم راه نماییم کنید.

3 پسندیده

خب خیلی کلی هست. هر فردی با وجود داشتن طیف وسیعی از علایق ، مسلما همچنان چند مورد خاص از کارها یا وسایل یا اتفاقات رو دوست داره که بیشتر شاد میشه و لذت میبره. اینکه این اتفاق یا کالا چی هست برمیگرده که ما اندکی فکر کنیم و سابقه دوستی خودمون رو بررسی کنیم. مسلما در یک ارتباط دوستانه اتفاقات یا حرفهایی زده میشه که متوجه بشیم طرف مقابل ما به چی علاقه داره و حتی به چی بیشتر علاقه داره. مستقیم یا غیرمستقیم این شناخت رخ میده. پس با اندکی مرور میتونیم متوجه بشیم انتخاب مطلوب ما برای هدیه چی میتونه باشه.

صرفا هم یک کالای فیزیکی نمیتونه باشه. من یک گردش دوستانه ، قدم زدن ، سینما رفتن ، رستوران رفتن ، کافه رفتن ، شهربازی رفتن و … رو هم جز هدیه‌ها میدونم ، هدیه‌ای که روی مدار زمان رقم میخوره و به صورت یک خاطره شیرین در حافظه ثبت میشه.

2 پسندیده

مرسی از راهنماییتون
:+1:t2::rose:

1 پسندیده

دخترها هیچ وقت به لاک نه نمیگن
گوشواره های چوبی و ستهای بدلی
مطمئنا خوشش میاد

1 پسندیده

منم چند وقت ذهنم درگیره هدیه اس.
فکر کردم برای استادم چهره ی فیلسوف مورد علاقه شو رو پیرهن اش بندازم.
و یا تصویر مورد علاقه شو روی روسری چاپ کنم

4 پسندیده

من تو ذهنم بود که عکس کسی رو که میخوام بهش هدیه بدم چاپ کنم بدم بزنه در یخچال که هر روز خودشو ببینه :smile: فکرم خوب بودا ولی اطرافیانم استقبال نکردند :smile:

3 پسندیده

این خیلی باحاله :+1:t2:

1 پسندیده

متاسفانه اصلا از این جور دخترا نیست

2 پسندیده

من تجربه‌ای مشابه این کار داشتم و خوب جواب داده:

عکس‌هایی از دوستم در موقعیت‌های مختلف و در جمع افرادی که ایشون رو شاد می‌کنن جمع کردم و بردم چاپ کردم و ازش یه آلبوم عکس ساده تهیه کردم و به ایشون هدیه دادم.

دو بار این کار رو کردم و هر دو بار طرف مقابلم خیلی ذوق کرده، مخصوصا که تصاویر از افرادی بوده که ایشون دوست می‌داشتن و خود به خود با نگاه به آلبوم خوشحال می‌شدن.

3 پسندیده

مرسی لاله جان که این تجربه رو باهام در میون گذاشتی.میتونه برای بقیه هم دوستداشتنی باشه این تجربه

2 پسندیده