به چه هدف هایی در سال 97 رسیدی؟ به چه هدف هایی نرسیدی؟

سالی که گذشت برای خیلی ها سال بدی بود از جمله برای خود من .:face_with_head_bandage:

افزایش قیمت ها و تورم خیلی از هدف هایی که برای سال 97 چیده بودم رو تحت تاثیر قرار داد و امروز که داشتم هدف های سال قبلم رو برسی میکردم دوست داشتم سوالی از خودم پرسیدم رو با بقیه به اشتراک بزارم تا ببینم آیا برای بقیه هم شرایط سخت اقتصادی تو هدفاشون تاثیری داشته یا نه ؟

تا یادم نرفته … `

هدفایی که بهشون نرسیدم » یاد گرفتن یه ساز ، ماشین خریدن ، حداقل 2 تا سفر خارجی ، تناسب اندام :grin::grin: ، رتبه آوردن تو فناورد یا یه مسابقه کشوری دیگه

هدفایی که تونستم برسم بهش » افرایش درآمد ، بیشتر کردن دوستام و کیفیت دادن به روابط ، یادگرفتن یه سری مهارت جدید …

9 پسندیده

بله، شرایط اقتصادی تو بعضی از اهداف کاری تاثیر داشت.

از جمله هدف‌های بیزینسی که در سال ۹۷ بهش نرسیدیم، جذب سرمایه برای پادپُرس بود. همین طور نتونستیم مدل درامدی چالش برای بیزینس‌ها رو جا بندازیم. سرمایه‌گذارها و همین طور شرکت‌ها حق دارن تو این وضعیت از ریسک کردن بترسن!

یکی دیگه از هدفهای فردی که بهش نرسیدم ردیف کردن مشکل سربازی یکی از هم‌تیمی‌ها به کمک بعضی قوانین حمایتی از استارتاپا بود.

از هدفهای فردی که بهشون رسیدم، بعضی حرکت‌های ورزشی و هدفهای سبک زندگی بود.

از هدفهای کاری که در عین چالش‌های اقتصادی بهش رسیدیم، توسعه‌ی تیم بود. هدف دیگه هم تست موفق یه مدل درامدی در اخرین لحظات سال بود! البته تست لازمه بازتکرار شه تا بتونیم ادعا کنیم ازمایش موفق بوده، ولی نوید کوچکی بود برای استمرار و پیگیری.

8 پسندیده

با اینکه از نظر مالی خیلی زیر فشار بودم ولی تقریبا تو سال 97 به همه اهدافم رسیدم حتی به اهداف سال 98 هم رسیدم که یه جورایی شانسی شد.

یکی از اهداف حل کردن مشکل سربازی بود که 25 اسفند کارت معافی اومد و 29 اسفند هم پاسپورت و گرفتم.

قرار بود وقتی کارت سربازی و گرفتم 6 ماه بعدش یعنی وسط های سال 98 نظر چندتا شرکت و به کارهام جلب کنم که این اتفاق تو اسفند سال 97 افتاد یعنی 6 ماه جلوتر از زمانی که انتظار داشتم.

هدف مهم دیگه انجام چندتا پروژه شخصی بود تا بعد بتونم با ارائه پروژه ها نظر شرکت هارو به کارهام جلب کنم که تقریبا تونستم 50 درصد کارهارو انجام بدم ولی تا همین حد هم خوبه چون کارم حل شد.

البته یک چیزهایی خوب پیش نرفت ، نتونستم اونطوری که باید وزن کم کنم ، اینم بخاطر گرون بودن بلیط استخر بود ، آب بازی کردن تنها ورزشیه که هم برام لذت بخشه هم خیلی تو تناسب اندام کمک میکنه.

4 پسندیده

هدف اصلی من فراهم کردن زمینه برای رشد و تعالی بچه هام بود و هست
بالا بردن کیفیت زندگی خودم و خانواده
استفاده از طب سنتی و ورزش برای سلامتی
کسب درآمد با تدریس خصوصی
و کلا داشتن یک زندگی شاد و سالم
خدا رو شکر به همه ی اهداف رسیدم و یه کوچولو به خاطر شرایط اقتصادی پیش اومده شرایط زندگی سخت تر شد که اونم داره رفع میشه
سال جدید میخوام بعضی از کتابهام رو مرور کنم
پیاده روی روزانه رو جدی تر بگیرم
در رفتار با بچه هام هم از جدیتم کمتر کنم و بهشون کمک کنم شادتر باشند و از تک تک لحظه هاشون لذت ببرند

4 پسندیده

من اهدافم برای سال 97 دو بخش مالی و شخصی بود. بخش دوم در تحقق اهداف متوسط شخصی خودم موفق بودم و به جز یک مورد به نقطه مطلوبم رسیدم که هدف اینکه در سال 98 بتونیم این اهداف رو به نقطه ایده‌آل برسانم.

اما در بخش اول و اهداف مالی روی چند طرح کسب‌وکار با دوستانم و هم دانشگاهیانم شروع به کار کردیم (آبان و آذر 96) که بتوانیم تا پایان نیمه اول سال 97 (31شهریورماه) به نقطه اولیه مطلوب برسیم. داشتیم خوب حرکت میکردیم که اواخر اردیبهشت به تحولات اقتصادی و مالی برخورد کردیم و بعد از اون دنده عقب حرکت کردیم تا اینکه تمام طرحها و اهداف تارومار شدن و این قسمت از اهدافم رو با شکست مطلق و اندکی ضرر به پایان رساندم :grin: به همین دلیل فعلا برنامه‌ای برای سال 98 در این خصوص ندارم.

4 پسندیده