به کمکتون نیاز داریم: جمع کردن رای مخاطبان برای پادپُرس ;)

برای بروز بهتر پادپُرس، اون رو وارد یه مسابقه استارتاپی کردیم به اسم سیداستارز. و برای دیده شدن و برنده شدن در قسمتی از این مسابقه رای مخاطبامون رو لازم داریم.

اگه شما هم مثل ما، تا الان از فعالیت در پادپُرس لذت بردین، بهمون کمک کنین که هم پادپُرس بیشتر دیده بشه و هم شانسمون رو در این مسابقه امتحان کنیم.

کافیه عدد 4840 که کد پادپرس هست رو به شماره زیر پیامک کنین:

10000550055055

نتایج رای گیری اینجا نمایش داده شده:

http://vote.seedstars.ir/

اگه روش یا بازی‌سازی هم به ذهنتون رسید که بتونیم افراد بیشتری رو به این بازی دعوت کنیم، حتما بهمون بگین. چون اصلا کل این ماجرا برای این هست که محصولات و خدمات توسط افراد بیشتری دیده بشه و اگه مورد علاقه این افراد بود رای بیاره.

بازاریابی نوآوری

دنباله‌ی موضوع چه راهکارهایی برای بازاریابی پادپرس پیشنهاد میدید؟

12 پسندیده

1 رای؟

واقعا اسپم تا کجا
همیشه توی رای گیری ها در ایران اسپم و رای فیک حرف اول رو میزنه :slight_smile: حتی توی انتخابات های گنده تر از این حرفاش :smile: باز هم باعث شرمساریه که توی این دوره ایرانی هستم
من رای دادم :v:

سایت اول

image

سایت دوم

image

سایت سوم

image

سایت چهارم

image

سایت 46 ام ( پادپرس )

image

اسف باره :smiley: حس میکنم سطح کیفی پادپرس با شرکت در این رای گیری زیر سوال رفت اصن :rofl::joy:

8 پسندیده

خیلی تحقیق اولیه و خوبی ارائه دادی. مرسی :heart_eyes:

به نظرم اگه با قوانین دیگران وارد بازی رای گیری شیم، عملا بازی خوردیم و در غیر این صورت واقعا بازی کردیم. و ترجیح میدم بازی کنم، به جای اینکه بازی بخورم. شما چی؟

با این حساب، به این نگاه پادپرس رو وارد این بازی کردیم: چه ابتکارایی میتونیم به خرج بدیم تا در طول سیداستارز، جلال ها و امثال ایشون رو جذب پادپرس کنیم؟

4 پسندیده

هرچند این تحلیل به نفع ماست ولی خیلی منصفانه نمیبینم که فقط براساس رتبه در الکسا بهش نگاه کنیم. در موارد دیگه موافقم که رای‌گیری نه فقط در ایران بلکه در هر جایی فجیعترین روش برای ارزیابی مجموعه بسیار متنوعی از کسب و کارها، یا افراد یا هر چیز دیگه‌ایه. البته تجربه نشون میده که در این مواقع، کسانی که در کار دخالت دارن معمولا مطمئن هستن که از این روش به نتیجه دلخواه خودشون (و نه منصفانه و برای هدف مطلوب) میرسن.

به هرحال به نظرم دیدن این نوع فضاها خودش میتونه از اون تجربه‌هایی باشه که لاله میتونه در قالب موضوعات در پادپُرس منتشر کنه! این هم جزئی از دنیای اطرافمونه که در اینجا دنبال شناخت و پیدا کردن راه حل برای رفع معضلاتش هستیم.

کمی اطلاعات جانبی میتونه مفید باشه. مثلا این رای‌گیری تا کی ادامه داره؟

پی نوشت: چرا با جلال موافقم؟ یک نشانه ساده: یک استارتآپ دوبار در لیست با دو کد متفاوت وارد شده! چرا؟

7 پسندیده

علاوه بر مشخص شدن زمان، بنظرم پیام رو تو خود پادپرس پین کنین، لااقل مخاطبان پادپرس رأی میدن.

2 پسندیده

فعلا که پادپرسیا پیام رو بدون پین بالا نگه داشتن :grin: حالا پین میکنم.

رای گیری تا یه هفته س. ازتون دعوت میکنم علاوه بر رای ای که خودتون میدین، هر روز به یه نفر آشنا که هنوز پادپرسی نیست، پادپرس رو معرفی کنین و ازشون دعوت کنین یه سر تو پادپرس بزنن. اگه خوششون اومد بهش رای بدن.

«فلانی ما یه جمع باحالی داریم که میتونه راجع به ساده‌ترین مسائل نکات عمیقی مطرح کنه، یه جمعی برای همفکری های پرمحتوا. تو این جمع مهارت‌های نرمی مثل گفتگو، کار تیمی، نقد، مستندسازی و … رو به هم یاد میدیم و از هم یاد میگیریم. یه سر بهش بزن فکر کنم خوشت میاد.

پادپرسمون الان تو یه نظرسنجی شرکت کرده، و رای مخاطباش رو لازم داره. اگه خوشت اومد، بهش رای بده.»

5 پسندیده

اصلا حس خوبی به فرستادن رای از طریق پیامک ندارم. این روش کل پادپرس رو هم بی کیفیت منعکس می کنه. از همین الان معلومه که شماره همراه شما در آینده پر خواهد شد از پیامک های تبلیغاتی. روش های بهتری هم وجود داره.

1 پسندیده

از یه دیوونه کمک بخواین

1 پسندیده

:thinking: :thinking:

1 پسندیده

نظر
چرا تو پادپرس رای گیری بین سایتا برگزار نشه؟ سایت ها با موضوعات مشابه مثلا.

اون سایتام باید به کاربراشون بگن برید تو پادپرس به ما رای بدید …

این علاوه بر رای گیری میتونه یک رپورتاژ در مورد هر کدوم از سایت هام ایجاد کنه! نقد آزاد در فضای پادپرس
ادمین های اون سایت هارو هم میتونید در جریان قرار بدید که بیان در موضوع مشارکت کنند و در صورت نیاز به سوالات یا نقد های مطرح شده پاسخ بدن. هم رای جمع میشه هم کلی اطلاعات ، علاوه بر اون بجای اینکه صرفا وبسایت ها از طریق رای با هم مقایسه بشن میشه کلام و احساس کاربر هارو هم مورد بررسی قرار داد و در اینگونه رای گیری ها میشه بسیاری اطلاعات غیر مستقیم هم اشاره کرد.

واسه خود سایت هم میتونه یک راهنما باشه. مثلا آقا ملت در دکمه ثبت نامت خوششون نمیاد، چند نفر اومدن و اینو گفتن، بهتره عوضش کنی.

علاوه بر این چنین محتوایی در این فضا استفاده چندگانه میتونه داشته باشه:

مثلا تو پادپرس یک رای گیری برگزار شده بین سه تا سایت فروشگاه لباس، منی که میخوام یه سایت فروشگاه لباس بزنم قطعا میتونم از این محتوا استفاده کنم تا وبسایتم کاربر پسند تر باشه و ریسک کارم رو کمتر کنم.

3 پسندیده

ایده‌ی مارکتینگیِ باحالیه :+1: ضمن اینکه با مفهوم “it can be better” که در پادپرس برای چیزهای مختلف دنبالش هستیم، سازگاره و باعث ارتقای کیفیت محصول و خدمت سرویس‌های مختلف میشه.

3 پسندیده