بیاین خلاقانه حقیقت یا جسارت؟ بازی کنیم!

بیا بازی کنیم:
حقیقت یا جسارت؟ :sweat_smile:

8 پسندیده

از این بازی حقیقت و جسارت شخصا خیلی بدم میاد! معنی درش پیدا نمیکنم، بیشتر حس حماقت بهم دست میده از هر دو انتخاب، و نه حس راستگویی و یا جسارت! نظر شما چیه؟

ولی حالا برا اینکه بازی رو خراب نکنم، جسارت رو انتخاب میکنم. و فرضم اینه که شما چون معلم هستین، بهم نمیگین جورابای یکی از بچه‌هایی که دارن تو پارک فوتبال بازی میکنن رو بعد بازی بگیرم، بزنم تو ماست و بعد ماست رو سر بکشم! :crazy_face:

8 پسندیده

خب لاله جون با این شرایط چجوری بازی و شروع کنیم :joy: احساس می کنم دیگ جسارت شروع بازی و ندارم :sweat_smile:

خب میشه بازی رو طوری تغییر داد که این حس ها رو متبادر کنه! به نظر شما چطور سوالاتی بپرسیم که به پرورش حس جسارت اجتماعی و یا راستگویی منجر بشه!

خب من معمولا وقتی می خوام بازی کنم کت معلمی رو در میارم. اما خب چون الان باید بپوشم، ی مقدار لوس، بازی می کنم؛ :stuck_out_tongue_winking_eye:

آخرین پیام کوتاهی که فرستادی رو برامون بخون (ایده این سوال برا خودم نبود)

4 پسندیده

:loudspeaker:در ضمن اگر کسی ایده ای داشت برا من بفرسته! فقط لوس نباشه :grin:

1 پسندیده

موافقم! با توجه به اینکه فعلا نظری راجع به طرح سوال ندارم (طرح سوال با چنین شرایطی واقعا سخت و چالش برانگیزه به نظرم!)، تنها کاری که میتونم بکنم اینه که حسم رو راجع به سوالاتی که مطرح میشه بگم تا حداقل فیدبک داشته باشیم از حس پیشنهادهای بازی.

سوال این بود: «آخرین پیام کوتاهی که فرستادم چی بود؟» پاسخ به این سوال، بهم این احساس رو نمیده که من آدم جسوری هستم، بلکه بیشتر این حس رو میده که دارم خودم حریم خصوصی خودم رو میذارم زیر پا. جسارت نباشه و میدونم چنین سوالاتی در این بازی مرسوم هست و احتمالا برا همین رسوماته که دوستش ندارم.

یه سوال من بپرسم: آخرین باری که با جسارت خودتون حال کردین، کِی بود؟ چی کار کرده بودین؟ اگه موقعیت خصوصی نیست، داستانش رو برامون میگین؟

7 پسندیده

من تا حالا اینو بازی نکردم. حقیقت رو انتخاب می‌کنم.

3 پسندیده

خب آخرین داستان من اینه(البته اگه بشه اسمشو جسارت گذاشت):
آخرین بار زمانی بود به مدیر و معاون مدرسه به خاطر بی نظمی های مدرسه اعتراض کردم. طبق بخشنامه ای که اخیرا برای تعطیلی پیش از موعد دبستان ارسال شده بود، مدیر به کلاس اومد و بدون هماهنگی با من به دانش آموزان گفت که لازم نیست هفته ی بعد به مدرسه بیان. در آخر زمانی که میخواست از کلاس بره بیرون گفت که البته هر چی معلم تون بگه! :roll_eyes:
به محض اینکه زنگ تفریح خورد به دفتر مدرسه رفتم و گفتم: چطور تصمیم گرفتین که هفته ی بعد لازم نیست بچه ها بیان؟ آیا لازم نبود که قبل از اینکه به بچه ها این موضوع رو منتقل کنین من رو هم در جریان بگذارین؟ من برای هفته ی بعد کلی برنامه ریزی کردم. شما به کلاس من میاین و حرفتون رو میزنین، در آخر میگین هر چی معلم تون بگه!!!
معاون مدرسه گفت: خانم مرادی بیاین از این جنبه نگاه کنیم که ایشون تصمیم شما رو به حرف خودشون مقدم دونستن!
گفتم: به نظر شما در چنین شرایطی بچه ها آروم میگیرن که به حرف من توجه کنن. ما بعد از اینکه با هم هماهنگ کردیم، باید نتیجه رو به بچه ها منتقل کنیم، نه اینکه در حضور اونها اینکارو انجام بدیم و یا هر کدوممون نظرمون رو جداجدا بیان کنیم!
حالا نتیجه ی این بحث ها چی شد: دو روز بعد مدیر به کلاسم اومد و به بچه ها گفت شنبه همتون بیاین مدرسه :flushed::confounded::weary:

10 پسندیده

از چی می ترررررررسی؟ :fearful: (تقصیر این 20کاراکتر شد)

3 پسندیده

از تاریکی (شاید هم تنهایی) و از پرنده‌ها به خصوص کلاغ و خروس.

6 پسندیده

خب اگر بخوایم طبق روند بازی پیش بریم، حالا نوبت توء که یک سوال بپرسی… البته از هر کسی بخوای می تونی بپرسی

2 پسندیده

سوال من از خودت:

  • از چی می‌ترسی؟
3 پسندیده

من از مارمولک می ترسم و موش! خیلی موذی اند.
من @leilay رو به بازی دعوت می کنم :wink: لیلا انتخاب کن: جسارت یا حقیقت؟

4 پسندیده

سلام من اولین بار تو خوابگاه زنجان با این بازی آشنا شدم و جذاب نبود برام ولی حالا چون شمایید جسارتمو بسنجیم ببینیم چی از آب در میاد؟

4 پسندیده

چرا جذاب نبود؟ چجور سوالاتی رو نمیپسندی؟
منم از سوال لاله استفاده می کنم و میپرسم:

3 پسندیده

ورود به حریم خصوصی یا درخواست هایی که به ظاهر نشونه جسارت بود ولی افرادی خارج از محدوده بازی رو باید به شکلی درگیر می کردی، خوب یعنی باید مسخره جلوه می کردی. البته شاید بشه با هوشمندی سوال مطرح کرد یا نقش درخواستی رو اجرا کرد، یعنی بازیکنای حرفه ای شاید جذاب بازی کنن یا بازی رو جذاب کنن.
اگه اجازه بدی بعد جواب سوالت میدم، الان همبازی وروجکای خواهرم هستم و نمیذارن با شما بازی کنم.

6 پسندیده

جسارت…
ای بابا ۲۰ کاراکتر چیه دیگه

5 پسندیده

میبینم که برترها و پارشالها دوره ها رو تعطیل کردید و در حال ترکوندن ایوان هستید :grin: البته عیبی نداره فقط یه ندا بدید من هم بیام اینجور موقعها :grin:

7 پسندیده

تعطیلات شروع شده دیگ. فقط شامل حال مدرسه ها نمیشه که… من که سه ماه تو همین ایوان میمونم، تکون نمی خورم تاااااا مهر

5 پسندیده

جسارت…

3 پسندیده

اااااااا من یه چیزی کشف کردم اگه بعد چیزی که میخواین بنویسین نقطه بذارین زیاد خودش کمش میکنه تا سه نقطه، پس اگه کاراکترتون کمه میتونید اینقدر نقطه بذارین که بشه ۲۰ تا بعد خود دوستمون پپ خودش نقطه ها رو میکنه ۳تا

9 پسندیده