تست هوش: چه چیزی در این تصویر براتون غیرمعمول است؟

چه چیزهای غیرمعمولی در این تصویر می‌بینین؟ هر چی نکات بیشتر، بهتر!

پ.ن. دلم میخواست صبحا که از در خونه میومدم بیرون، با این صحنه تو خیابونا روبرو میشدم. ولی خب زمان می‌بره تا سبک زندگی‌مون این شه :grin:.

مطمئنم اون قدر خلاقی که می‌تونی قانون بازی رو عوض کنی. راحت باش و در قالب یه موضوع جدیدِ لینک شده مطرحش کن. این طوری دو تا بازی داریم تا بتونیم فکرامون رو درش به اشتراک بذاریم :tulip: .

دنباله‌ی موضوع تست هوش: اشتباه این تصویر چیه؟

8 پسندیده

انسان ها بیشتر ازینکه ماشین سوار شوند همه بایسکل (دوچرخه) سوار هستند و پیاده رو پر از آدم ها است در صورتی که سرک های موتر رو خالی است به نسبت آدم ها ماشین ها خیلی کم هستند و همه به صحتمندی و پاکی محیط زیست و هوا و طبیعت میاندیشند که این کار در کشور های ما خیلی کمتر دیده میشود و کمتر از ماشین استفاده میکنند و بیشتر پیاده روی میکنند یا هم از بایسکل استفاده میکنند چیزی که من دیدم حالا دیگران هم میتوانند چیز های که میبینند بنویسند که ما هم استفاده کنیم.

7 پسندیده

اگراز ترافیک و تمیزی هوا شون صرف نظر کنیم که شاید پوولشون نمیرسه پراید بخرن و یا شاید اصلا اهل دود نیستند! اولین چیزی که برامون غیر معموله اینه که سر تقاطع اثری از مسافر کش های شخصی و تاکسی ها نیست!!! پس مردم از چه راهی امرار معاش میکنن ؟
دومین چیزی که غیر معموله نبود دکه روزنامه فروشیه !!! پس مردم از کجا سیگار و مواد محرک و مواد مخدر و ساندویچ و کیک و نوشیدنی و هرچه مواد نایاب است تهیه میکنن؟
سومین چیزی که غیر معموله نبود گلفروش و نوازنده و فقیر و دستفروشان و…
چهارمین چیز غیر معمول دوچرخه سوارانی که هیچ عجله ای ندارن ردیف شدن تو لاین خودشون حتی حاضر نیستن به پیاده رو تجاوز کنن !!!

6 پسندیده

نیسان آبی ندارن؟ :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking:

جهان بدون نیسان آبی مثل جهان بدون تمساحه

6 پسندیده

بدم میاد از نیسان :expressionless: وقتی نباشه انگاری دنیا زندگیشو بین همه به مساوات تقسیم میکنه :hugs::grin:

5 پسندیده

اولیش اینه که نسبت دوچرخه به خودرو و پیاده خیلی بالا هست فکر می‌کنم حتی در خیلی از کشورهای اروپایی این نسبت غیرمعمول هست (البته شنیدم در هلند این نسبت بالاست)

دومیش اینه که با تقریب خوبی همه دوچرخه‌ها فقط در یک جهت حرکت می‌کنن و تو مسیرهای دیگه تقریبا هیچ دوچرخه‌ای نیست

البته این که هیچ دوچرخه‌ای به پیاده‌رو تجاوز نکرده درست نیست و تو عکس پایین دو دوچرخه تو پیاده‌رو هستن

چطور می‌دونید این عکس‌ها و سوال‌ها هوش رو تست می‌کنن؟

2 پسندیده

نوع خط کشی عابر پیاده که در نوع خودش جالبه
عرض کم خیابان
فضای سبز زیاد نسبت به خیابان
دوچرخه سواران بیشتر از پیاده ها و ماشین سواران هستند

4 پسندیده

کل عکس غیرمعمول است !! خط‌کشی‌های منظم ، خیابان و چهارراه منظم ، خط مخصوص حرکت دوچرخه ، هوای خوب و لذت رسیدن به مقصد با کمک دوچرخه ، تفریح و گردش با دوستان با دوچرخه و …

3 پسندیده