جذاب ترین چیز در یک برنامه پیام رسان چی میتونه باشه؟

واقعا یه همچنین چیزی وجود داره
میشه به مام معرفی کنید…!


شرکتی
داخل ایران هست که رو همچین نرم افزاری کار کرده و قابلیت های مختلفی داره این نرم افزار و از جمله اونها خوندن متن پیامک یا متن کتاب یا خواندن نام تماس گیرنده و … هست.

3 پسندیده

برای گسترش این پیام رسان ها که همه به بستر اینترنت هستن یه محدودیت هست اون هم دسترسی همیشگی به اینترنته
و نظر من اینه که هم از بستر اینترنت بشه استفاده کرد هم بستر رادیویی
و یه ایده خوب اینه که امواج رادیویی خودشو با تکنولوژی روز همگام کنه و از یکپارچگی برخوردار بشه تا دسترسی همه بهش آسونتر بشه اون وقته که این ایده ی ؛هم از بستر اینترنت و هم از بستر رادیویی تحقق پیدا میکنه

اینترنت همه گوشی های همراه بر بستر رادیویی هست فقط هزینه اونو شرکت مخابرات می گیره اگه اینترنت رو رایگان بکنند اون وقت خواسته شما خود به خود محقق می شود

1 پسندیده

به نظر من ايمني بودن بهترين حسن يك برنامه پيام رسان مي باشد.امروزه به وسيله تلگرام عكس ها قابل ذخيره ميباشند يا به وسيله هك كليه پيام ها وتصاويرقابل دسترسي براي ديگران است .برنامه پيام رسان بايد به گونه اي باشد كه به كسي اجازه نفوذ به حريم ديگران را ندهد

به نظر من توی این چند سال اخیر با افزوده شدن سرعت اینترنت و روی کار آمدن دنیای مجازی ما خیلی راحت تر می تونیم اطلاعات و عقاید و نظرات خودمون را در زندگی کاری و شخصی به همدیگر انتقال دهیم . حتی با افرادی که خیلی از ما دور هستند می توانیم از آنها در مورد خیلی از چیزهایی که نمیدانیم هم نوشته و هم عکس و تصویر دریافت کنیم .

1 پسندیده

سلام
بنظر من اگه فايلي در برنامه پيام رسان وجود داشت كه عكس ها و فيلمهايي ك پاك ميكرديم اونجا بطور پيش فرض براي مدت كوتاهي ذخيره ميشد ك اگر اشتباهي عكسي رو پاك كرديم بتونيم ازونجا دوباره دريافتش كنيم

2 پسندیده

هر کدومشون یه مشکلی دارن ولی خب مزایایی هم دارن چه خوب بود که ویژگی مثبت هر کدوم تو بعدیا هم تکرار میشد یا چند تا ویژگی جدید مختص خودشون اضافه میشد، مثلا یکی از ویژگی های مثبت وایبر این بود که میشد ازطریق وایبر تماس رایگان برقرار کرد ولی تو تلگرام این قابلیت دیگه نیس خب اگه با تلگرام میشد تماس تصویری رایگان برقرار کرد مطمئنا طرفدارهای خودشو پیدا میکرد. یا مثلا تو گروه های بزرگ قابلیت حذف چت ها رو میداد چون باعث پر شدن حافظه گوشی میشه.

1 پسندیده

متاسفانه استفاده از وسایل ارتباطی برای روشن دلها دشوارتر از افراد ناشنوا است شاید فقط برای برقراری مکالمه پاسخگو باشند .

1 پسندیده

بدر پاسخ به نظرتون اینکه این حرف منشاش میره به سمت سیاست های اونا و اینکه چه ذهنیتی از کارشون دارن اما اگه بخوام از طرف خودم جواب این سوال رو بدم حتما یه سودی توی این کار هست و کشته مرده ما نیستن که وقت و هزینشون رو برای راحتی ما بزارن .
اطلاعاتی که از همین دنیای مجازی به دست میاد شاید برای ما خیلی پیش پا افتاده باشه اما اونا یه نظر دیگه ای داشته باشن به این اطلاعات .

حرف شما رو قبول دارم انسان راحت طلبه و فکر میکنم راحت ترین کار برای ارتباط پیدا کردن با دیگران استفاده از همین پیام رسان ها باشه

دوست عزیز این امکان رو تقریبا اکثر پیام رسان ها دارن چطور متوجه نشدید؟

سلام, به نظر من یکی از جذابیت های پیام رسان, جستوجوی سریع مخاطبین هستش و مورد دیگه داشتن گروه های طبقه بندی شده براساس علاقه ی مخاطبین در کشور ها و زبان های مختلف.

برنامه براي ايجاد تفريح سالم برا جووناي مملكت
اگه بشه عالي ميشه…

خوبيه تلگرام اينه ك سريعه بخاطره همين طرفدارشم زياده اما از اين ور تلگرام راحت هك ميشه
اما اس ام اس ن
درسته عكس نميره فيلم نميره
اما خب اس ام اس هك نميشه
خب اينم ي مزيته تقريبا

بعدشم كاش پي ويرو بردارن چون هر كيو ميبيني تو پي ويه مردمه و اين يكي از عاملاي لهم ريختن خانوده هاس
همسره مردم ميره با يكي ميحرفه بعد دوست ميشن تو فكره خودش ميگه من كاري نكردم ك فقط حرف زدم ميره بيرون باهاش باز تو فكرش ميگه كاري نكردم ك رفتيم بيرون اينجوري ميشه خانواده از هم ميپاچن…

من هم با نظر آقای نیک نیا موافقم هیچ امنیتی وجود نداره حتی با وجود پلیس فتا چون مثل نوش دارو بعد مرگ سهرابه، همیشه بعد کلاهبرداری یا آبرو ریزی اقدامات لازم انجام میشه

این قسمت رو برای یک سوال کلی تر مطرح کردم. شاید بتونیم رابطه ی بهتری رو پیدا کنیم اگر بتونیم به این سوال جواب بدیم.

ببین من نمیدونم از این سوالهایت دنبال چی هستی، شاید نمیتونی منظورت را بیان کنی یا هدف یا خواستتم برای خودتم شفاف نیست؟ یا فقط میدونی دنبال چیزی هستی و نمیدونی اون چیه؟ به هر حال هدف من یکی از استفاده از این وسایل ارتباطی در نگاه اول برقراری ارتباط است، حالا چه نوع ارتباطی؟ هر نوع ارتباطی که مورد خواست و نیاز من باشد، حالا اگه یک خط خبررسان داشته باشه بهتر، جوک داشته باشه بازم خوبه، داستان باشه یا سرگرمی بستگی به هنر کانال ها و مدیرانشان دارد، به عبارت دیگر این مدیران کانالها هستند که با نوآوری و تعریف نیازها و امکانات جدید ما را به سمت خودشان می کشند که این موارد از شناخت درست نیازهای مصرف کنندگان و خلاقیت طراحان کانالها و ابزارهای ارتباطی نشات میگیره، مثل فیس بوک، اینستاگرام و … مهم اینه که کجا را نشونه بگیری

خب برای جواب سوالتون، من برای ساخت یک پیامرسان منحصر‌به‌فرد، که بتونه با پیامرسان تلگرام و واتساپ رقابت کنه، چندتا ایده دارم که اگه انجام بشه، همه به سمت اون پیامرسان هجوم خواهند آورد!
دوست دارم اسم این پیامرسان رو «چخبر» بذارم.

:red_circle:۱- قابلیت لایو و همچنین استوری گذاشتن، طوری که در یک صفحه بتوان استوری همه‌ی کسانی که از اون پیامرسان استفاده می‌کنند را (بدون آنکه شماره‌ی تلفن آنها دیده شود) ببینیم.
:orange_circle:۲- قابلیت لایک کردن استوری و کامنت گذاشتن روی آن. استوری که جدیدتر گذاشته شده، بالاتر از بقیه دیده شود.
:yellow_circle:۳- روزانه کسی که لایک بیشتری توسط استوری‌‌اش بدست میاره، به عنوان بهترین استوری روز، در نوار بالا یا یک صفحه جدا، نمایش داده بشه. و همینطور بهترین استوری ماه و سال!
:green_circle:۴- بتوان روبات‌‌چت (متفاوت از روبات تلگرام/مشابه برنامه «River» و «Rebot.me») ساخت، که بتوان به آن آموزش داد که جواب هرجمله‌ای را چه بدهد، و یک صفحه در پیامرسان را به «دنیای روبات‌‌چت‌ها» اختصاص داد، که بتوانیم روبات همه را دیده (روباتی که لغات بیشتری یاد دارد، از بقیه بالاتر باشد) و با هر روباتی که خواستیم بتوانیم چت کنیم. و سازنده‌ی روبات هرزمان آنلاین شد، چت‌های ما را ببیند و بتواند به جمله‌ها پاسخ دهد تا دایره لغات روباتش بیشتر شود.
• میتوان بجای روبات‌چت، چت‌استوری (مشابه برنامه «seen» یا «Kocho») ساخت، که بتوان داستان‌های مصور نوشت که با کلیک کردن روی صفحه، به صفحه‌ی بعدی بره… تا آخر داستان. و یک صفحه مخصوص «دنیای داستان‌ها» باشه که داستانی که تازه‌تر ساخته شده، از بقیه بالاتر باشه، و بتوان داستان‌ها را لایک کرد و کامنت گذاشت، طوری که شماره تلفن‌ها مخفی باشد.
:large_blue_circle:۵- در انتخاب عکس پروفایل، بتوان از گیف استفاده کرد.
:purple_circle:۶- وقتی روی پروفایل یک شخصی کلیک کردیم، بتونیم همه‌ی استوری‌هایی که قبلا گذاشته، و روبات‌چت یا چت‌استوری‌هایی که درست کرده رو ببینیم.
:brown_circle:۷- هر شخص بتونه مواردی مثل سن خودشو، اگر دوست داشت تعیین کنه، و سنش به صورت عدد گوشه‌ی پروفایلش برای همه دیده بشه.
:black_circle:۸- بتوان کلمات را در پیامک برجسته، کج، یا رنگی کرد.
:white_circle:۹- سرعت بالای دانلود و آپلود و روان بودن تایپ و…
:red_circle:۱۰- داشتن محیطی ساده و خلوت با قابلیت دسته‌بندی پیام‌ها و کانال‌ها و انتخاب پوسته‌های متنوع؛ و همچنین داشتن قابلیت حالت شب، وجود استیکر‌های متنوع و متحرک و قابلیت ساخت استیکر رایگان.
:purple_circle:۱۱- تماس صوتی تصویری رایگان و کیفیت بالای آنها.
:green_circle:۱۲- داشتن قابلیت ستاره یا بوکمارک کردن پیام‌ها، یا داشتن دفترچه یادداشت برای ذخیره پیام‌های متنی یا تصویری دلخواه
:large_blue_circle:۱۳- داشتن قابلیت برای کوک کردن پیام‌ها برای فرستادن آنها در روز و زمان مشخص
:orange_circle:۱۴- از همه مهم‌تر رمزگذاری پیام‌ها و داشتن امنیت بالا

:rose:ممنون از توجه‌تون:rose: