در برخورد با یک فرد حسود چه نکاتی را رعایت میکنید؟

تا به حال دوست یا همکار حسودی داشتید؟ هر وسیله ی قشنگی را برای خودشان میخواهند، در جمع تمام توجه باید به ایشان باشد، در نبودتان هر بلایی ممکن است سر موقعیت یا اموالتان بیاید، در حضورتان هم انواع ضربه ها را از ایشان میخورید.

چه نکاتی را برای در امان ماندن از حسادت چنین افرادی، رعایت میکنید؟ فرض کنید گزینه ی عدم ارتباط با ایشان به دلایل مختلف موجود نیست.

9 پسندیده

استراتژی ساده و محتاطانه در برابر فرد حسود ساده س: ایشون نباید هیچ وقت احساس کنن شما رقیبشون هستی!

انگار شما محکوم هستین جلوی ایشون شیک پوش تر و خوش تیپ تر از ایشون نپوشین، و یا تیپ متفاوتی رو انتخاب کنین (مثلا اگه ایشون تیپ دخترانه دوست دارن، شما تیپ اسپورت بزنی)! و یا اگه باهوشتر هستی، بهتر هست خیلی جاها بروز ندی و اظهار ندونستن کنی و یا حساب شده بروز بدی، و چیزهایی از این جنس.

8 پسندیده

این طفلیا هم خودشون رو خیلی اذیت می کنن هم دیگران رو. در کنار پیشنهادهایی که @lolmol داده باید بگم که یه راه حل خوب که طبق تجربه به دست آوردم اینه که ویژگی های مثبت شون رو بولد کنیم یعنی خیلی تاییدشون کنیم اگرچه سخته ولی چاره ای نیست. تو روانشناسی میگن در روابط با آدما سعی کنید تاییدشون کنید چون آدما تایید طلبن. البته بعضیاشون نیاز به درمان دارن و این روش ها جواب نمیده به نظرم.

4 پسندیده