دوست داشتید صاحب کدوم برند باشید؟

از سری پرسش‌های غول چراغ جادو: اگه میتونستی صاحب یه برند باشی، کدوم رو انتخاب میکردی؟ معیارهات برای این انتخاب چیه؟

دستتون بازه، هم میتونین برند شخصی رو انتخاب کنین و هم برند سازمانی، هم برند داخلی و هم برند خارجی، و در هر حوزه محصولی از لوازم آرایشی گرفته تا برندهای حوزه تکنولوژی.

کپی شده از یه توییت! به نظرم رسید راه خوبی برای معرفی برندهای معتبری هست که در ذهن داریم. اگه لینکی از سایت یا حساب اجتماعی برند هم در دسترسه بذارین که آشنایی باهاش راحت‌تر شه.

10 پسندیده

برند mini رو انتخاب می کردم تا از این وضعیت اسف بار نجاتش بدم :expressionless:


وقتی اولین کلمه جمله انگلیسی باشه چپ چین شروع میشه نوشته ها :thinking:
راهکاری نیست براش که اینجوری نباشه؟ یه فاصله به فارسی بدیم و بعدش با انگلیسی شروع کنیم؟ امتحان نکردم البته ها اگه امتحان کنم شاید راست چین شه این همه نوشتم باید پاک کنم :sweat_smile::joy:

:raising_hand_man: بینگو! کافیه یه کلمه فارسی بذارم و یا بعد کلمه انگلیسی دو تا اینتر بزنم تا پاراگرافا از هم جدا شن.

10 پسندیده

چه سوال خوبي :heart_eyes::heart_eyes:
باورتون ميشه به چنديدن برند فكر كردم ولي تهش ديدم هيچ كدوم رو نميخوام؟؟؟
از ته دلم برند خودم رو ميخواد
چون همه اون برندها راه هايي كه تو فكرشون بوده رو رفتن حالا چه غلط چه درست؛
دلم ميخواد يه برند داشته باشم واسه خودم كه صفر تا صدش واسه خودم باشه و بدونم هدفم از كوچكترين جزئياتشم چيه

7 پسندیده

تصورم از برند اون کالاها یا خدماتی هست که تونستن پیام خودشون رو و هدف اصلیشون رو به شکل کاملی به مخاطبشون منتقل کنن، اون promise یا وعده‌ای که برند میده و در تک تک قدم‌ها و اجزاش بهش عمل میکنه.

این طور که شما مطرح کردین فکر میکنم هیچ کدوم از برندهایی که در ذهن دارین نتونستن پیام اصلی‌شون رو به درستی بهتون منتقل کنن. وگرنه به هدف از کوچکترین جزئیاتش هم آگاه می‌بودین.

این طور نیست؟

5 پسندیده

من “مینو” رو انتخاب می‌کردم.
یکم هم متریال “ساقه طلایی” رو تغییر میدادم.
بیسکوییت مورد علاقم :heart:

7 پسندیده

در بین برندهای ایرانی اسم خاصی به ذهنم نمیرسه ولی از بین برندهای جهانی من مسلما دوست داشتم صاحب برند تسلا باشم . کمپانی آینده‌داری است و کارهای بزرگی میتوان با پشتوانه این برند و پرسنلش انجام داد که مدیرعامل فعلی این کمپانی به دلیل مشغله کاری زیاد (اداره اسپیس ایکس ، سولارسیتی ، بورینگ کمپانی) نمیتواند آن طور که شایسته است وقت و زمان لازم روی این مجموعه بگذارد . از طرفی سایر رقبا نیز به دلیل موفقیت‌های اولیه و چشمگیر این کمپانی به تکاپو افتاده‌اند و ممکن است در رقابت با تسلا پیروز شوند . به همین دلیل اگر زمانی چراغ جادو پیدا کردم میخواهم مرا به دیدار آقای ماسک ببرد تا قانعش کنم که من راهش را ادامه دهم و او تمرکزش را بر سایر کمپانی‌ها بگذارد و کرسی اداره تسلا را به من وانهد :grin:

5 پسندیده

منم مثل @arezoo خیلی فکر کردم ولی واقعا چیزی به ذهنم نرسید . راستش رو بخواید اصلا خودم رو در سطحی نمیبینم هنوز که بتونم مدیر عامل یه برند بزرگ باشم :grin::grin:

شاید بیشتر دلم میخواست که به جای داشتن کمپانی آدمای بزرگی مثل بیل گیتس ، زاکربرگ یا ایلان ماسک خصوصیات و روحیه اون افراد رو داشته باشم . اگه شبیه اون آدما باشم بعد از چند سال برندی که اونا ساختن رو خودم میتونم بسازم

4 پسندیده

اگر ‌Boston Dynamics هم برند حساب میشه، من اون رو انتخاب میکنم. دلیلش اینه که اگر قرار باشه رباتهای خطرناک وارد بازی بشن، خودم بهترینها رو داشته باشم :grin:

2 پسندیده