دوس داری کدوم پادپرسی رو با برف بزنی؟

تو شهر پادپرس یه عااااالمه برف اومده، همه ی پادپرسی ها هم جمع شدیم، اولین هدفت برای گلوله ی برف کی هست؟ بازی رو با کی شروع میکنی؟ حدس بزن واکنش طرفت چیه (با شکلک)؟

16 پسندیده

اول جلال @Jalal_Razavi :sunglasses::laughing:
دوم لاله @lolmol :grin::thinking:
سوم فرشته @moalem :joy::laughing:
همینا فعلا بسه تا برسه بقیه :smile:

15 پسندیده

چه قدر این سوال حس خوبی داره :heart_eyes:
من جواب گلوله برفی زری رو با یک گلوله سوال میدم و مستقیم میزنم تو کلش که بره بشینه یه گوشه و علامت های سوال دور سرش بچرخه. احتمالا قیافه اش از این شکلی :grin: به این مدل :roll_eyes: و سپس :persevere: و در نهایت :thinking: تغییر خواهد کرد. :joy:
خب بعد برمیگردم تو برف ها. یه گلوله خوشگل درست می کنم و @leilay رو نشانه میرم. آهای خانم معلم بگیر که اومد… :open_mouth:

14 پسندیده

:thinking: واقعا نمیدونم همه رو میزنم البته اگه تیم بندی باشه تیم مقابل رو میزنم
اینکه شخصی خاصی رو برای هدف قرار دادن مد نظرم باشه ندارم متاسفانه :sweat_smile:

13 پسندیده

یکی که از همه جدی تر باشه چون بعدش صحنه جالبی پیش میاد :sweat_smile::grin:

14 پسندیده

و خدا ناگهان منو به پادپُرس برگردوند! :bowing_man: باشد که شکرش بجا آورده شود!


اوه اوه اوه!!!

من چون کلا بازیکن بی جنبه ایم اول میرم سراغ غول مرحله آخر: @yousef . چند تا گلوله اولمو میزنم به یوسف :grin: احتمالا اولین واکنش یوسف بعد از جاخالی دادن این خواهد بود :sunglasses: ولی خوب نمی دونه که من واسه اونجاشم برنامه دارم :star_struck: تو این مواقع یکی (یا حتی بیشتر) هم تیمی پایه خیلی به کار میان تا از حواس پرتی رقیب استفاده کنن و گلوله هاشونو بزنن به سر و صورت غول_جان :smiling_imp: اینجاست که اسمایلی من میشه :sunglasses: و اسمایلی یوسف :triumph: یا حتی :woozy_face: یا شایدم :cold_face: اسمایلی هم تیمی(هام) :partying_face::man_supervillain::supervillain::man_superhero::woman_superhero:

بعدش میرم سراغ @baratii.nazanin و خوب که حرسشو در آوردم احتمالا با این شخصیت مواجه میشیم :pleading_face:
@lolmol رو هم از قلم نمیندازم ولی خب میدونم که خیلی تر و فرزه و به چند تا گلوله اولیم اینطوری عکس العمل نشون میده :ghost: و من :man_playing_handball: :running_man: و بالاخره با تلاش فراوان من و هم تیمی هام :trophy:
در نهایت از تاکتیک @11141 استقبال میکنمو میرم سراغ بقیه آدما مخصوصاً ناآشنا و جدی :grin:

اسم تیممون هم #گلوله‌_های_برفی_جهنده_غولکش_ولی_بیدرد میذاریم که وجه تسمیش به اولین مبارزمون برمیگرده :rofl: از همینجاهم اعلام کنم که تیممون عضو فعال میپذیره. شرایطش هم خیلی یه دفعه‌ای و وسط بازی معلوم میشه. یعنی یدفعه ممکنه به خودت بیای ببینی تو تیمی. بعدشم میریم چای داغ میخوریم (مهمون آخرین نفری که عضو بشه)

16 پسندیده

تا مجبور نشدم چای مهمون کنم عضو بشم :sweat_smile: :sweat_smile:

12 پسندیده

دوستان این گونه که نمیشود هر کسی، هر کسی را بزند ولی من معمولا دیدم وقت برف بازی دو تیم ساخته میشود و تیم ها میاافتند به سر و کله هم و میکوبند با برف ها همدیگر را و من هم تیم مقابل را دوست دارم بزنم تا اینکه تسلیم شان کنم.و احتمالا با اینگونه قیافه های روبرو خواهم شد :astonished: و بعضی دیگر :weary: و عده ای دیگر هم :face_with_head_bandage: و یک عده کمی هم :cold_sweat: و در اخیر هم من از همه :pray: خواهم نمود به خاطر گلوله های سنگینی که به سر و صورت ایشان زدم و در نهایت همه :grin: خواهند شد.

12 پسندیده

به به! چه حس و حالی داره این سوال … .

من میرم سراغ غول‌کش ها، و برای شروع کی بهتر از اون غول‌کشی که در ملا عام با افتخار از خاطرات برف‌بازیش میگه، @jasss.chemist :

بعد هم میرم سراغ یار شفیق و شکرانه بازگشت پرجلالش (@Jalal_Razavi :sunglasses:) رو با برفا به اوج اعلی میرسونم، @somo849 :

image

12 پسندیده

یه قانون بذاریم یا بذارید یا بذارند: بزنید اما تو صورت نزنید، یا همه سپر صورت بزنیم :cold_face:
تو یقه نریزید :crazy_face:
بقیش خیلی با حاله :heart_eyes:
البته با توجه به ترسایی که گفتم نوک حمله نخواهم بود و از گوشه و کنار همه رو با گلوله‌های تیز و ریز می‌نوازم، منم بدم نمیاد برای خوشامد گویی سهیل رو که ستاره ناپدید بود و الان سربازه سرافرازه هدف بگیرم.

13 پسندیده

برف بازی قانون نداره که داره؟ :smile::laughing:

9 پسندیده

باشه بزن بیاد جاخالی میدم

6 پسندیده

بهترین قانونش اینه که بفهمی کی از چی بدش میاد همون رو انجام بدی :grin: الان لیلا کاملا در هدف قرار گرفته و من هم بعد از جواب دادن به @somo849 به خاطر حمله به مدیریت پادپُرس :grin: به گوشه و کنار هم چندتایی گلوله میزنم :grin:

12 پسندیده

قوانین اسلامی در تمامی جاها باید رعایت بشه
پس خواهرم حجابت
برادرم یقه ات :thinking:

12 پسندیده

من بدم میاد بخوره تو دماغم خون دماغ شم چون زیاد پیش اومده برام :sweat_smile::laughing: این قانون منه :roll_eyes:

فکر نکنم بشه برادرم …چون کلاه از کله ت ممکنه جدا بشه و بیفته در عین تکاپوی گلوله برفی پرتاب کردن :smile:

8 پسندیده

کسی مجبورت نکرده در کشوری با قوانین اسلامی برف بازی کنی خواهرم :thinking: پس حجابت :thinking:

6 پسندیده

ننمیخوام بحث رو بیشتر از این شکاف بدم که به جای باریک کشیده بشه اما خب هر کسی حقی برای هر کاری داره بنظرم خیلی ربطی به اسلامی و غیر اسلامی هم نداره …گاهی حرفا و گفتمان های مجازی بیشتر به این موضوعات و داغ کردن بحث ها دامن میزنن.

3 پسندیده

حقیقت همیشه تلخه
تلخ مثل انتهای یک استکان قهوه ی سوخته :wink:

3 پسندیده

بهتره یه محوطه ساخته بشه و برف باز ها از اون جلوتر نیان مثلا یه فاصله ده متری

5 پسندیده

خوب به نظرم همه موافقید که الان باید همه با هم جلال رو ببریم بالای یک کوه پر برف، از بالا قل بدیم به پایین. موافقین؟

image

12 پسندیده