مسیر پیش روی تیم اجرایی در پادپُرس در ادامه‌ی سال ۱۳۹۶

خوندن این نوشته کمتر از ۳ دقیقه زمان لازم داره و کمک می‌کنه در جریان اتفاقاتی قرار بگیرین که در دو ماه آینده در پادپُرس مورد توجه بیشتری خواهند بود.

calendar_completed-512 دعوت از متخصصان به تکمیل صفحه شخصی‌شان
تا بتونیم مسئله‌ها و سوال‌های خوب مطرح شده در یه حوزه‌ی تخصصی رو به دست متخصصش برسونیم.

چرا میخوایم متخصص‌ها اطلاعاتی از صفحه شخصی‌شون رو پر کنن؟

موضوع خوبِ «چه کسی، چه مسئله‌ای رو حل کنه؟» ما رو به فکر انداخت که سوال‌ها و مسئله‌ها رو بسته به تخصص افراد به دستشون برسونیم تا به مرور زمان بتونیم متخصص‌های علاقه‌مند به حل مسئله حاضر در پادپُرس رو شناسایی کنیم. ضمن اینکه، با این کار کیفیت پاسخ‌های گرفته شده پای بعضی موضوعات که نیاز به تخصص مشخصی دارن، هم ارتقا پیدا میکنه.

calendar_completed-512 شروع طرح پرسش‌های منتخب

هدف از این طرح، اینه که کیفیت پاسخ‌ها و تجربه‌های به اشتراک گذاشته شده پای موضوعات افزایش پیدا کنه.

پرسش‌های منتخب چی هست؟

می‌خوایم هر ماه، پای بعضی پرسش‌ها یه فعالیت منسجم‌تری داشته باشیم؛ نتیجه‌ی این فعالیت، افزایش کیفیت پاسخ‌ها و محتوای به اشتراک گذاشته شده، پای این پرسش‌ها میشه.

کدوم پرسش‌ها؟ پرسش‌هایی که نسبتا مشخص و شفاف هستن و کلی‌ مطرح نشدن. و همین طور بعضی پرسش‌های مشخصی که برای پاسخ بهشون نیاز به ایده‌پردازی و نوآوری هست. این پرسش‌ها توسط «دبیر نوآوری» پادپُرس از لابلای پرسش‌هایی که توسط کاربرها در پادپُرس مطرح میشه، انتخاب میشن و وارد این چرخه میشن.

پرسش‌های کلی یا پرسش‌های باز چطور؟ مسیر گفتگو به شکل عادی برای این پرسش‌های باز طی میشه تا به چند پرسش‌ مشخص و یا مسئله‌ی خوش‌تعریف تبدیل شن.

کپی‌رایت این طرح: ایده‌ی این طرح توسط مسئله‌بازهای برتر مطرح و با همفکری ایشان تکمیل شد.

svg راه‌اندازی لینک‌خونه‌ی پادپُرس

تا به مرور هر کسی بتونه لینک‌های خوبی که لابلای بحث‌ها دید، و از نظر خودش قابل تایید بود، برای دسترسی بیشتر و بهتر، در یه اتاق مشخص به اشتراک بذاره.

لینک‌خونه چیه؟

قصه‌ی لینک خونه از این قراره که یکی از پادپُرسی‌ها در اشارتی بهمون گفت که لینک‌های خوبی در پادپُرس به اشتراک گذاشته میشه که خیلی‌هاش لابلای بحث‌ها گم میشه! برا همین تصمیم‌ داریم راهی پیدا کنیم که لینک‌های خوب بیشتر در دسترس باشن و بشه دسترسی سریع‌تری بهشون داشت. البته راه تقریبا پیدا شده، و پیاده‌سازیش مونده :wink:

آپدیت: راه‌اندازی لینک‌خونه‌ی پادپُرس فعلا به دلیل شلوغ شدن فضای سرسراهای مختلف به تعویق افتاد.

7 پسندیده