معجزه ی انرژی انگشتان

یکی از پادپرسی های خوب @Zmshfz کتابی رو در صفحه ی شخصی شون معرفی کرده بودن که برای من جالب بود و خواستم گشتی در این کتاب بزنم.
شناسنامه کتاب
ماساژدرمانی معجزه ی انرژی انگشتان در شفابخشی دردها، از میلدرد کارتر ترجمه ی طلا میرهادیزاده و الهام جلائی. انتشارات فرهنگ تارا
در این کتاب چه می خوانید؟
در بدن ما هم مثل همه چیز انرژی وجود داره، مدارهای این انرژی ها هم همون عصب ها و غددها و … هستند. کلیدهای کنترلی هم در دست ها و پاهای ما وجود داره.
اگر این مسیرها و مدارها بسته باشه، در انسان بیماری هایی بوجود میاد.
ما می تونیم با فشار دادن برخی نقاط این انرژی رو در بدنمون تقویت کنیم و یا اگر بیماری نهفته ای در بدنمون وجود داره، اون رو شناسایی کنیم و درمان.
در واقع با فشار دادن این نقاط ما انرژی را به عضو مربوطه می فرستیم و این انرژی اون عضو را درمان میکنه.
این روش الهام گرفته از طب سوزنی چینی هاست.
خب می تونیم با خواننده این کتاب @Zmshfz هم ارتباط بگیریم و ازشون بپرسیم:
1.یکی از روش های جالب این کتاب رو به ما معرفی میکنید؟
2.فکر می کنید چه کسانی حتما باید این کتاب را بخوانند؟

3 پسندیده

سلام ممنون :blush: من این کتاب رو به عنوان یه کتاب واقعا کاربردی که (به بیشتر دوستام هم معرفی کردم) خیلی دوست دارم.و سعی دارم هر روز چند صفحه شو بخونم شاید یه جایی بتونم به کسی کمک کنم. دوستم از بابت ریزش موهاش حسابی نگران بود، بهش گفتم هر شب قبل خواب و صبح که از خواب بیدار میشی به مدت ۵ دقیقه ناخن هاتو به هم محکم بساب، بعد از ۲۰ روز امروز بهم زنگ زد و گفت که ریزش موهاش قطع شده :heart_eyes: همینطور برای اونا که ریزش سکه ای دارن هم واقعا موثره. در درمان حالت تهوع، بیرون روی شدید و یبوست که گاهی بچه ها بهش مبتلا میشن بدون مراجعه به دکتر فقط با ماساژ درمانی خوب شدن .

2 پسندیده

به نظر من این کتاب رو همه باید تو خونشون داشته باشن،تا به راحتی و بدون هیچ هزینه ای بیماریشون برطرف بشه. خدایی که انسان رو موجود کاملی خلق کرده ، شفا رو هم درون بدن قرار داده .که این شفا به کمک ماساژ درمانی امکان پذیره.کتاب واقعا جالبیه،با مطالعه کتاب و پیدا کردن نقاط حساس و دردناک تعجب میکنین که از خیلی واقعیت های درون بدنتون بیخبر بودین. دوستم دکترای مامایی داره کتابو بهش نشون دادم، گفت دکترا دارن کنار تخصص خودشون یه مدرک ماساژ درمانی هم میگیرن . و این کتاب به ساده ترین حالت همه چیزو توضیح داده :blush:

2 پسندیده