نیاز به کتابخانه ای از لینک‌های معرفی شده در پادپرس را حس میکنید؟

در خلال بحث ها و نوشته ها با منابع اطلاعاتی خیلی خوبی مواجه شدم که بنظرم رسید اگر فضایی برای انسجام بخشیدن به اینها وجود داشته باشه، خیلی خوبه و دسترسی بهشون رو آسونتر میکنه.

مثلا معرفی وب سایت هایی برای شیک پوشی و یا کتاب هایی که در لابه لای نوشته ها نامی ازشون برده شده را در اینجا جمع آوری کنیم …

نظرتون چیه؟

9 پسندیده

اصل ایده خیلی باحاله. یک عالمه لینک ارزمند اینجا هست که اگر درست برچسب زده بشه و هلو برو تو گلو یک جایی انبار بشه می تونه کلی کار راه انداز و جذاب باشه

6 پسندیده

این ایده خیلی عالیه :star_struck:

همین الان کلی لینک باحال دیدم درباره لیست فریم ورک های خوب در برنامه نویسی که البته برای کدزن ها جذابه :laughing: و کلی هم لینک خوب از راهنماهایی درباره شروع برنامه نویسی.

این کتابخونه رو چه جوری شکل بدیم بهتره؟ مثلا همینجا موضوعاتی از پادپرس که دارای لینک خوبن بذاریم یا خود لینک ها رو به یک عبارت مربوط لینکش بدیم؟ صاحب ایده شمایین، و مطمئنم بهتر از هر کسی میتونین تکمیلش کنین. و من فقط نظرم رو میگم:

نظر خودم اینه که دومی خیلی بهتره، ولی اولی سریع تر و راه دست تر هست. مخصوصا که لینک به اصل موضوع پیشتر داده شده و در ضمن وقتی کسی نوشته هم پای لینکش گذاشته، خوب اون لینک بهتر معرفی میشه تا اینکه ما فقط با دو-سه کلمه هایپرلینکش کنیم.

4 پسندیده