پادپرس برای طوفان سوال

به نظرم یکی از موضوعاتی که پادپرس باید خیلی در نظر داشته باشه و می‌تونه روش سرمایه گذاری کنه. طوفان‌های سواله. این طوفان‌های سوال هم می‌تونه به خود پادپرس کمک کنه برای رشد کردنش و هم می تونه منجر به شکل گیری ایده‌ها و کسب و کار های جدید بشه و در کل با ایده‌های جدید به بهبود وضعیت ما کمک کنه.

مثلا به نظر من یکی از کارهایی که پادپرس می‌تونه انجام بده اینه که بیاد به پرسش‌هایی که در زمینه‌های مختلف می‌شن نگاه بندازه و با توجه به اون‌ها سالیانه یک چالش برگزار کنه و از اعضاش دعوت کنه که تیم تشکیل بدن که به اون سوال پاسخ بدن یا راهکار خودشون رو ارائه بدن و بعد اگه قرار بود استارت‌آپی در کار باشه جایزه بگیره اون تیم و روش سرمایه‌گذاری بشه و اینها.
البته، می‌دونم که این چالش‌ها الان هم برگزار می‌شه اما تفاوت کاری که تو پادپرس می‌تونه انجام بشه اینه که منبع موضوع چالش‌ها سوالهای پرسیده شده در طوفان‌های سوال هستند، نه نیاز حال حاضر کمپانی‌ها.

چه چیزای دیگه‌ای به ذهن شما می‌رسه؟

3 پسندیده

همین الان هم امکانش هست. نمیدونم سطح کاربری الان مهمه ولی ما یک قسمت «بارش پرسش» داریم که همین کار رو میکنه. چیزی شبیه به این ولی با سمت و سوی بیزینسی در نظر دارین؟ :point_down:

در سطح بالاتر، کارهایی انجام شد که نمونه اون برای کشاورزی رو میتونین اینجا ببینین:

سئوال مهم اینه که براساس تجربه، مسیر باید برعکس باشه. یعنی باید یک کمپانی رو راضی کرد که بیاد در قدم اول از حرکت حمایت کنه و بعد به سمت کارهای بهتر رفت. چظور میشه این روند رو ایجاد کرد؟

2 پسندیده

در کل برای ایده پردازی دیگه. لزوما می‌تونه دنبال حل یک مشکل خاص هم نباشه و صرفا دنبال یک ایده برای بهتر کردن زندگی همه باشه.

1 پسندیده

یکم بیشتر توی پادپرس و قسمتهای مختلف اون سرک بکشین، چیزهای خوبی پیدا میشه. ولی به شکلی، نسلی جدید از فعالان رو در پادپرس می‌بینم، خودتون هم میتونین ایده‌ها رو بگین و اگر پایه پیدا کردین یک نمونه اجرا کنین. احتمال اینکه با مشکلات و چالشهای مختلف کار آشنا بشین بسیار بالاتر میره.

2 پسندیده