پادپرس قراره به کجا برسه؟!

بیاییم تصور کنیم امروز روز هشتم تیرماه سال ۱۴۲۰ و پادپرس و موسسان ش همچنان فعال و قبراق هستند. پادپرس رو در این روز چگونه باید تصور کنیم. آیا ورک فلو اصلی پادپرس عوض شده؟! احتمالا چند بار پوسته انداخته؟! آیا توانسته اعتباری که لایق شه در بین سایت های فارسی زبان کسب کنه؟! آیا تبدیل به یک سایت مرجع پرسش و پاسخ شده؟! خیلی دوست دارم نظر دوستداران و حامیان پادپرس در این باره بدونم.

16 پسندیده

چه پرسش جذابی و چقدر دلم میخواد نظر دوستانِ‌ قدیمی و جدید رو در این باره بدونم. بنیامین، از خود شما، به عنوان یکی از جوون‌ترین فعالینِ خوب پادپرس دعوت میکنم اولین کسی باشه که چشم انداز ۱۴۲۰ رو ترسیم میکنه … . :star_struck:

9 پسندیده

پادپرس ممکنه تا اون موقع پوست بندازه
به تکنولوژی‌هایی میرسه که با روشهای مختلف به سمت پرسش‌ها می‌ره. اشخاص روشهای مختلفی رو برای حلاجی پرسش‌ها یاد می‌گیرند.
ممکنه بستر پادپرس دیگه دیسکورس نباشه. شاید چیزی شبیه تلگرام باشه. اما با قابلیت‌های خودش.
نیاز به پادپرس و تکنیک‌های حل مسأله اون ممکنه پادپرس رو به ابزاری کمکی برای تیم‌ها تبدیل کنه که چت‌روم‌های خصوصی در شرکت‌ها داره و پرسش‌ها میتونن به فضاهای تخصصی برای حلاجی حرکت کنند.

پادپرس ابزارهای نامرئی و کم‌مرئی داره که همین الان هم توی صفحه‌ها پیدا میشه مثل انفجار ستاره‌ای که هنوز تعداد کمی میدونن که چی هست. اما پادپرس سازگاری بهتری با این ابزار پیدا می‌کنه و می‌تونه به کار تیم‌ها بیاد.

پادپُرس انعطاف واتسپ و قدرت دانشی ترلو رو به هم وصل می‌کنه و میشه ابزار گفتگوی شرکت‌ها. شرکت‌ها به جای داشتن واتسپ و گیج شدن بین اون چت‌های درهم و برهم، از پادپرس استفاده می‌کنند و البته پرسش‌های مورد نیازشون رو به فضای عمومی می‌برند.

تا اون موقع پادپرس پذیرش حضور شرکت‌ها رو پیدا کرده.

8 پسندیده

:smiley: :v:

:star_struck: :clap: :clap:

ممنون محمد، تصويرى كه ارائه دادى عالى بود.

از كى بپرسم؟ :thinking: عرفان شما در ١٤٢٠ چطور پادپرسى ميبينى؟ @Erfan

8 پسندیده

مرسی لاله عزیز؛

به نظرم پادپرس تا سال ۱۴۲۰ کاملا پتانسیل تبدیل شدن به یه پلتفرم مرجع و مهم رو دارا خواهد بود.
یه quoraی فارسی با تراکم زیادِ افراد متخصص و نام‌دار جامعه.

پادپرس می‌تونه با چت‌روم‌های اختصاصی و تکنولوژی‌هایی که تا اون موقع در دسترس‌ هست, بستر خارق‌العاده‌ای برای شبکه شدن بیشتر آدم‌ها با هم ایجاد کنه.

به نظرم اون زمان, عضویت در پلتفرم پادپرس, برای مصاحبه‌کننده‌های شغلی مزیت محسوب میشه و جزئی از برند شخصی‌شون به حساب ‌میاد.

با @mohammad.etemaddar و مواردی که شمرد هم موافقم.

اما همه چیز به موسسان و ویژن‌هاشون بر می‌گرده و اینکه چطور‌ میشه این روند رو جلوتر انداخت.

8 پسندیده

به نظرم پادپرس این ظرفیت رو داره که همگانی بشه و این سرگردانی بین نرم‌افزارهای مختلف رو از بین ببره و جامعیت ایجاد کند؛ حتی می‌تونه آنقدر رشد کند که در مقالات علمی و ادبی به‌عنوان ارجاع و رفرنس استفاده بشه؛ البته امیدوارم ما هم باشیم و این دوران طلایی رو برای پادپرس ببینیم🤩.

7 پسندیده

چه بحث خوب و انرژی‌بخشی :heart_eyes: اگر من نبودم، جای من یه تندیس شیر کوهی بزارین :grin:

من فکر کنم پادپرس در مرحله اول میتونه شبیه به یک روستا یا شهر کوچیک مجازی میشه (همین الان هم این حس رو احتمالا همه داریم: احساس نزدیکی با خیلیها، ارتباط مفید و عمومی و البته آرامشی نسبی در دنیایی پر از تنش).

اینکه چه چیزی تولید میشه، بسیار بستگی به روند و افراد موثر داره. همین الان هم مطالبی با کیفیت خوب و مهمتر از اون اصالت بالا تولید میشه که هرچند ممکنه مهمترین مطالب وب فارسی نباشه ولی فکر میکنم برای هر بازدیدکننده‌ای حس احترام رو القا میکنه.

9 پسندیده

در سال ۱۴۲۰ احتمالاً تمام وب سایت ها با یکدیگر ادغام خواهند شد و در قالب یک بستر مشترک هوش مصنوعی را تغذیه خواهند کرد و ما با مکالمه و تبادل با هوش مصنوعی به اطلاعات دسترسی خواهیم داشت.

6 پسندیده

با سرعت پیشرفت تکنولوژی و تحولاتی که الان داریم در کل سخته بگیم تا ۲۰ سال آینده چه اتفاقاتی می‌افته اما اگه نظر من رو برای دو سه سال آینده بخواید اینه که پاد پرس ظرفیت این رو داره که هم با سایت stackoverflow وارد رقابت بشه و هم جای توییتر فیلتر شده رو در ایران بگیره، البته به شرطی که تبدیل به یک سایت بین المللی بشه.

4 پسندیده

زمین می‌خوره…
مگراینکه واقعا پوست بندازه.

2 پسندیده

این چه خاص بود!

یعنی چیکار کنه پارسا؟
تو چه مراحل زمانی، چه شکلی بشه؟
ما کاربرا چه کار کنیم؟

2 پسندیده

به نظرم پادپرس میتونه یکی از قوی ترین منابع جمع آوری آرا و نظرات عامه باشه!

2 پسندیده

این که صد در صد
با پارسا موافقم ب احتمال زیاد زمین میخوره حالا ب هر دلیلی…
چه سایت هایی که نیفتادن. باید مفید باشیم براش به هر روشی که میتونیم

1 پسندیده

والا الان سه سالی میشه پادپرس به لحاظ کسب و کاری شکستش رو پذیرفته :v:

و الان به عنوان یه کار دلی، توسط جمع کاربرها و مخاطب‌هاش حمایت میشه … :muscle: .

1 پسندیده

:pleading_face: :broken_heart:آخ قلبم=( :slightly_frowning_face: :slightly_frowning_face: :slightly_frowning_face: :confused:

1 پسندیده