چقدر یادگیری مهارت های امدادرسانی و کمک های اولیه را ضروری می دانید؟

اتفاقات خطرناک ممکنه در هر زمانی در اطراف ما رخ بده. در مواقعی، با دانستن مسائل ابتدائی امدادرسانی، ممکنه بتونیم جان افراد زیادی رو نجات بدیم. چقدر به یادگیری مهارتهای امدادرسانی اهمیت میدید؟

آیا تا به حال در دوره های هلال احمر شرکت کرده اید؟ توانسته اید از آنچه یادگرفته اید، استفاده کنید؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید؟

مهارت امدادرسانی-دوره هلال احمر

5 پسندیده

واقعا یادگیری کمک های اولیه خیلی ضروری و عالیه .من دو واحد در دانشگاه کمک های اولیه پاس کردم .و هنوز دارم از اطلاعات ان دو واحد در زندگی روزمره ام خودم و دیگران استفاده می کنم . یادم می اد .در دوران طرح ام دریکی از روستاهای اطراف اتش سوزی بدی اتفاق افتاد و دو نفر دچار اتش سوزی شدند .یکی ازانها اقایی حدود 25 ساله بود که درحین حادثه چند نفر بزرگسال و اشنا و فامیل درکنارش بودند و لی متاسفانه به علت عدم اطلاع هیچ کار مفیدی انجام ندادند و ان اقای جوان با سوختگی شدید مدتی در بیمارستان بستری شد و بعد درگذشت . این رو هم بگم که دردو رنجی که بیمار باسوختگی شدید می کشه حتی درحین مراقبت و درمان دربیمارستان وحشتناکه…ولی دومی که پسربچه 15-16 ساله ای بود همکلاسی اش با اطلاعاتی که در دبیرستان اموخته بود سریع پتویی دور او پیچید و توانست جان دوستش را نجات بدهد .

4 پسندیده

یادگیری مهارت‌های امدادرسانی خیلی ضروری است ولی آیا به نظرتون آموزش‌هایی که هست جامع هست؟ به نظرم باید به این نوع آموزش‌ها توجه ویژه‌تری از‌سوی نهادهای مربوط بشه و وقت و هزینه بیشتری به این نوع کلاس‌ها تعلق بگیره.

2 پسندیده

البته اموزش جامع بهتره.ولی اگر جامع هم نباشه بازهم از بی خبری بهتره .گاهی شما بادانستن فقط یک مطلب کوتاه و مختصر می تونید از زندگی خود و اطرافیانتو ن بهتر مراقبت کنید .

2 پسندیده