چه برنامه‌هایی رو برای دورهمی آخر سال پادپُرسی 😍 پیشنهاد میدین؟

ایده جذابیه. حتی میتونه گالری عکس از سفرها به صورت مداوم و روزانه هم باشه.

5 پسندیده

واای چه عالی . درست زدم به هدف :ok_hand: پس سفرنامه ی تو کاملا پادپرسی هست :wink:

چه پیشنهاد جالبی فرشته جان. راست میگیا! تا حالا اینطوری به قضیه نگاه نکرده بودم :thinking:
به نظرتون میشه یه استاد رو دعوت کرد و برای پادپرسی ها کارگاه مجازی آموزش پرسشگری ترتیب داد؟ در واقع شاید لازم باشه فکر کنیم یه پادپرسی واقعی چه مهارتهایی رو باید بدست بیاره و یه برنامه ی آموزشی مدون برای اعضای فعال پادپرس طراحی کنیم، برنامه ای که از یه شهروند عادی یه شهروند متفکر،پرسشگر و مطالبه گر پادپرسی بسازه.
نظر مدیران پادپرس @lolmol و @yousef و خانم معلم ها @leilay و @moalem در این باره چیه؟

8 پسندیده

:heart_eyes: :clap::clap: به به! چه خووووب اگر بشود … .

راستی احساس می‌نمایم به دوران قاجار سفر نموده‌ام با خواندن رسم‌الخط جدید شما :smile: :laughing:

7 پسندیده

میدونم که هنوز حس خوبی به دنیای مجازی نداریم، ولی نکته اینه که حضوری بودن چه امتیازی به این داستان میده؟ مجازی بودن پرسش و گفتگو، همون چیزیه که در پادپُرس جریان داره و خوبیهای بسیار زیادی داره، از جمله قابلیت فراگیری، ثبت در لحظه و … هرچند نمیشه انکار کرد که نقصهایی هم داره مثلا سرعت پایین (به شکل نوشتاری اگر که باشه).

7 پسندیده

به نظر کارگاه مجازی آموزش پرسشگری همان پادپرس است.

هدف ما و در واقع پادپرس هم فکرمی کنم اینه که این مهارت‌ها را در زندگی به کار بگیریم. ما در واقع بیش از نوشتن در زندگی، از لحظه ی بیداری تا خواب درگیر گفتگو هستیم. حالا که به سطحی از ان در پادپرس دست یافتیم، بهتر است به طور واقع به خود آن هم بیندیشیم.

7 پسندیده

دیشب ، نصف شب ، فکر میکردم که این دورهمی‌های صمیمانه پادپرس میتونه به یک گردهمایی صمیمی پادپرسی تبدیل بشه (میخواستم از کلمه گردهمایی «علمی» استفاده کنم ولی دیدم خود پادپرس به نظرم بارمعنایی بیشتری نسبت به علمی داره و اون حوزه‌هایی که مدنظرم هست رو بهتر پوشش میده :grin:)

جایی که دوستان جمع میشوند و یک شبکه پادپرسی از جواب و سوال شکل میگیره. اینکه هرکسی یک تخصصی داره و میتونه توی چنین جلساتی به سوالات دیگران پاسخ بده ،هرکسی یک تجربه‌ای داره و میتونه تجربیات خودش رو در یک محفل گرم و صمیمی با بقیه به اشتراک بزاره و …

آخر به این نتیجه رسیدم که پادپرس در نهایت تعالی و هدف والا میتونه به TED ایرانی تبدیل بشه. به نظرم هدف TED همون هدف پادپرس هست. سوال مخاطبان و کسانی که در حوزه‌های کاملا متنوع و مختلف سخنرانی میکنند تا به سوالات مخاطبان جواب دهند یا تجربیات و حتی ایده‌های خودشان را مطرح میکنند و با دیگران به اشتراک میگذارند. (همگان با فعالیت پادپرس در شبکه مجازی و به اشتراک گذاری ایده‌ها ، تجربیات و جوابهایی که به سوالها داده میشه از طریق متن ، کلیپ و … و حتی نشر کتاب!)

تهش هم به کافه پادپرس فکر میکردم ، محل تجمع نردهای ایران :grin:

10 پسندیده

استادیه

میفرمودیه! بفرمیو.

5 پسندیده

خوشحالم كه خوشحال بودي ضمن اينكه فك كنم سوال درستي پرسيده بودم ازت اگرچه يادمه همتون يك صدا به سواله خنديديد :smiley: خب خيلي خوبه تونستم بخندونم شماها رو تو اين زمونه با اين همه دغدغه و مشكلات جورواجور اين يه هنريه برا خودش :muscle:

حالا يه چيز جالب در مورد خودت @Mehrdad_Roshan و @Jalal_Razavi بگم. هيچ كدوم تون رو نشناختم اولش يعني با ديدنتون چون عكس پروفايلتون حداقل هفت هشت سالي بزرگتر نشونتون ميده و تعجب كردم چون حس كردم خيلي كم سن و سال تر باشيد :flushed:

حالا میگم پسرم :grinning: @Mehrdad_Roshan تو خيلي مهربرني حواست باشه فقط دلت نشكنه
و پسرم :grinning: @Jalal_Razavi تو هم ديگه حداقل خانم ها رو موضوع چنين سوژه هايي قرار نده يه وقت دردسر ميشه برات :grin:

8 پسندیده

@Mehrdad_Roshan و @Jalal_Razavi بیاین بگین چند سالتونه؟ :grin:

5 پسندیده

بزار حدس دوستان رو بشنویم اول بعدش من میگم :sweat_smile:

تا باشه ازین دردسر ها :sweat_smile: شناختم به عنوان یه روان کاو تجربی هرچقدر بیشتر بشه بهتره

7 پسندیده

تصویر جلال تو دور همی نشان از شیطنت بیشتری داره برعکس تصویری که تو پادپرس داره و آدم فکر میکنه با یه جلال آروم و متفکر رو به رو شده آدم نمی دونه بالاخره جلال کدومشه

7 پسندیده

بله البته در برابر مهارت به خاطر سپاریتون اگر کلاسی بذارید من ثبت نام میکنم.

ممنون به نظرم رفتار های انسانی در شرایط مختلف دچار تشدید میشه در واقع اگر جمع شما اینقدر باحال و مهربون نبود خوب منم عتیقه ای هستم در اون مواقع… اما کاش دل کسی رو نرنجونده باشم.

حالا یه سوال شما چجوری اینقدر حافظتون خوبه چون تحلیلی که میزدین از افراد مختلف نشون میداد خیلی حواس جمع هستین… این اکتسابیه یا ژنتیکی؟

والا @moalem ما کوچولوی جمعیم… من ۷۱ به دنیا اومدم، @Jalal_Razavi هم متولده ۶۹ه.

جلال کلن آدم خیلی باحال و مهربونی به نظر من اومد ایشالا دفه ی بعدی یه نوشیدنی به سبک ایشون هم می نوشیم.

7 پسندیده

من خیلی پایه این ایدتم و بچه ها هم میدونن فکر میکنم کاملا ایده ممکنی باشه و فکر میکنم بتونم برای محل برگزاری تعداد کم جایی رو اکی کنم.

3 پسندیده

فعلا من از شما دو تا کوچولوترم :grin:

5 پسندیده

راس میگین؟؟؟…

3 پسندیده

بله بله. اما نمیگم چند سال!:ghost:

3 پسندیده

واضحه یا 24 یا 25 سالته :sweat_smile:

4 پسندیده

74 ی هستین :relieved: :relieved: :relieved: درسته ؟

5 پسندیده

متقلب بودن خوب نیست :sweat_smile::joy::joy::clap::clap::clap::clap::clap::ok_hand::ok_hand:

6 پسندیده

هفتادیه حتمن 3، 4…

3 پسندیده