چه چیزی شما رو از پادپرس دفع میکنه؟

خلاصه گفته باشم من نمی خونم :sweat_smile:
دوستان توجه داشته باشید… :see_no_evil:

3 پسندیده

یکدفعه که برای یکی از دوستانم دعوتنامه ای برای پادپرس فرستادم با ذوق و شوق اومد و استقبال خوبی هم کرد اما بعد دو روز حساب کاربریشو حذف کرد
وقتی دلیلشو پرسیدم گفت از پادپرس خیلی خوشش اومده ولی با خودش فکر کرده، شاید از اون دست وب ها باشه که اطلاعات حساب رو حک می کنند و یا امنیت سیستم رو کم می کنند
من بهش کفتم که با این که خودم مدت زیادیه این اتفاق برام نیفتاده ولی متاسفانه نتونستم قانعش کنم
نمی دونم چجوری ولی اگه بشه،افراد تازه کار آگاه بشن که مشکلی برای سیستماشون ایجاد نمیشه خیلی خوبه

4 پسندیده

اره منم همچین حسی رو نسبت به پادپرس دارم…
خیلی دوست داشتم راهکار خوبی ارائه بدم ولی خب فکرم به جایی نمیرسه…به هرحال پادپرس جاییه که آدم ها رو بررسی میکنم از روی نظراتشون و اطلاعاتی بدست میاره که میشه در هرجهتی ازش استفاده کرد…البته این موضوع بر میگرده به داستان نظارت همگانی که برای کنترل جوامع بشری به کار میره و خود پادپرس باید فکری برای جلب اعتماد افراد کنه

2 پسندیده

به نظر من این دیدگاه سختگیرانه و شکاکانه است و کسی که چنین نظری در مورد یک وبسایت عمومی داره به نظر من همه جا همین نظر رو داره. یعنی اگر از عابربانک هم استفاده کنه با کمی شک استفاده می کنه. ببینید میشه با استفاده از داده کاوی و یادگیری ماشین هر چیزی رو مدل کرد. اما کو کسی که بخاد این کارها رو بکنه. مثال این که میشه از روی کامنت های فرد به شخصیت فرد پی برد مثل این است که بگوییم با مطالعه کتابهای انسان شناسی میشه انسانی رو بررسی کرد.

مُهر زیاده ولی نمازخون کمه!

‪On Fri, Sep 27, 2019 at 3:58 PM ‫پارسا اخبار از پادپُرس‬‎ [email protected] wrote:‬

3 پسندیده

سلام
چون من بلاگ های مختلفی را دیدم، پاد پرس تقریبا خوبه
اما گرافیک اینجا دلم را می زنه
و اگه امکان پست گذاشتن هم بهش اضافه بشه خیلی خوب میشه.

3 پسندیده

ممنون از بیان دیدگاهت :ok_hand:

من به جای شما بودم به موضوعِ قالب‌های موجود در پادپُرس سر می‌زدم و با قالب‌های موجود بازی می‌کردم، شاید نمای متناسب با نیازم رو پیدا کردم.

و راستی اگه به اتاق دانشنامه سر بزنی، می‌تونی با پست‌هایی که دیگران گذاشتن آشنا شی و خودت هم اگه موضوع جذابی برای یاد دادن به سایرین داری مطرح کنی.

سلام
متشکرم بابت راهنمای هاتون

من اوایل خیلی به پادپرس جذب شدم ولی بعد یک مدتی دیدم تعامل افراد اینجا خیلی کم هست من به شخصه آدمی هستم که با صحبت کردن شنیدن و تعامل با افراد مختلف احساس می کنم به توسعه فردی دست پیدا میکنم ولی این اتفاق اینجا کمتر رقم میخوره

4 پسندیده

اره و یکی از باگهای پادپرسه به نظرم

2 پسندیده

1-این که پادپرس سوالات رو دسته بندی موضوعی نمی‌کنه و همه موضوعات رو نشون میده به جای موضوعات مورد علاقم من رو هم آزار میده.
2- اینکه توی پادپرس نمیشه زیاد سوالات تخصصی پرسید، البته که چند باری خودم پرسیدم ولی جامعه‌ی پادپرس به نظرم باید خیلی بزرگتر بشه تا هر کسی بتونه سوالات تخصصی خودش رو توی پادپرس بپرسه و به جواب کاملا مناسب برسه، منظورم یه چیزی توی مایه‌های stackoverflow هستش. البته نمی‌دونم این مورد اصلا جزو اهداف پادپرس بوده یا نه!

2 پسندیده

بهم بگین از شما چه کاری برمیاد برای رفع این مشکل؟
و بگین از پادپرس و سایر پادپرسیا چه انتظاری دارین برای رفع این مشکل؟
@sabaaa @11141

سپهر مشکل اول شما کاملا قابل رفع شدن هست، به موضوع زیر مراجعه کنین: :point_left: چطور موضوعات مورد علاقه‌ام را در پادپُرس دنبال کنم؟

کافیه موضوعاتی که علاقه ندارین رو خاموش کنین.

برای رفع مشکل ۲ پیشنهادت چیه؟[1] به نظرت چه کسانی ممکنه به سوالات تخصصی که پرسیدی، پاسخ مناسبی بدن؟ چرا ایشون رو پای سوالت دعوت نمیکنی؟ @sepehrglst


  1. البته پادپرس هیچ وقت دنبال زیادی تخصصی شدن نبوده، منتها چون کاربرهای متخصص هم داره، بعضی پرسش‌های تخصصی هم درش پوشش داده میشه. ↩︎

1 پسندیده

قرار های آنلاین تصویری بصورت ماهانه مثلا جمعه های آخر هر ماه :slight_smile:

1 پسندیده

تعداد سوال و جوابها که کم میشه سر میزنم و میرم. در واقع سوالهایی که پررنگ نیستن و قبلاً بازشون کردم منو دفع می‌کنه.
دومین چیز هم قسمتی اگر بود که موضوعاتی رو برای مطالعه و شرکت بهم پیشنهاد می‌داد میتونست بیشتر من رو نگه داره. که البته قبلاً راجع بهش گفتیم.

2 پسندیده

منظورم از مورد اول انجام این کار به صورت اتوماتیک بود، با استفاده از یادگیری ماشین.
در مورد دوم هم شاید بهتر باشه استارتش رو خود پادپرسی‌ها(تیم پادپرس) بزنن و از پرسشهای برنامه نویسی شروع بشه تا به تدریج تخصصهای دیگه هم بیان وسط.

لطفا این موضوع رو مطالعه کنین: کاش پادپرس میدونست چی برام جذابه

2 پسندیده

مواردی که اشکال از خودم هست و ربطی به پادپرس نداره :

۱- داشتن ذهنی خالی برای نوشتن
۲- از اینکه وارد سوالاتی بشم که کلی نظر نوشته شده، خسته میشم؛ چون میخوام اول نظر بقیه رو بخونم بعد نظر خودم رو بنویسم، اما حوصله ندارم!
۳- خودم رو کوچیکتر و بی‌ارزش‌تر از این میدونم که بخوام نظر بدم، واسه همین بیشتر مواقع از نظر دادن اجتناب میکنم


مواردی که اشکال از پادپرس هست :

۱- تعداد کم کاربر
۲- فیلترینگ بالا به ویژه برای کاربران تازه‌وارد
۳- زمان‌بر بودن انتشار نوشته‌ها

1 پسندیده

جدیدا یه تغییر خوب رو دیدم شاید هم از قبل بوده و من تازه متوجه شدم. اینکه ظاهرا مطالبی که کامنت و بازدید بالایی داشته مثل همین مطلب با نوشتاری درشت در سرفصل(تیتر) موضوعات دیده میشه .
راستش روزهایی که متناوب بیام و بخونم و نظرات و بازخوردهای جدید و سوالات جدید ببینم من رو جذب میکنه و بالعکسش بصورت طولانی مدت ممکنه دافعه داشته باشه.

1 پسندیده

این که انگار ۱۰ تا کاربر فعال بیشتر نداره.

@Erte
به نظرم یک روش اینه که شما نوشته های قدیمی رو با کلمات کلیدی مورد علاقه خودتون جستجو کنید و بالا بیارید و اول بخونید بعد اگر خوشتون اومد لایک کنید و به نوشته اصلی یا پاسخ های دیگران جواب بدید اینطوری احتمال اینکه دوباره اون بحث دیده بشه بیشتره. خودم هم این رو امتحان کردم.

1 پسندیده