گسترش دامنه کلمات حساس در پادپُرس

در چند وقت اخیر، اگر دقت کرده باشید، احتمالا با مواردی از نیاز به «تایید مدیریت» روبرو شدید! این اتفاق به دلیل گسترش دامنه کلمات حساس در بات ویراستار اتفاق افتاده. این‌کار از اقدامات ساختاری برای بهینه‌سازی فعالیت مدیریتی در پادپُرس و آماده شدن برای جامعه بزرگتر و متنوعتر است. امیدوارم با درک این مطلب، به بهبود کیفیت و رشد متوازن پادپُرس کمک کنید.

چه حوزه‌هایی به کلمات حساس اضافه شده؟

در گذشته کلمات حساس شامل کلمات جنسی و مستهجن بود که برای هر شبکه‌ی اجتماعی در حوزه کلمات حساس قرار دارد. در تغییری جدید، برای اعمال قوانین پادپُرس در مورد مجاز نبودن بحث مذهبی و سیاسی، کلمات رایج مذهبی و سیاسی به این لیست اضافه شده. این به دلیل اعمال نظارت موثرتر بر اجرای قوانین پادپُرس و جلوگیری از ورود بحث صریح مذهبی و سیاسی به پادپُرس است.

آیا «نیاز به تایید مدیریت» به معنی هشدار برای من است؟

به هیچ وجه. اگر استفاده شما از کلمات حساس، همراه با عبور از مرزهای قانونی پادپُرس نیست، نگران نباشید، ما با بررسی سریع و در صورت لزوم تماس با شما، پست را تایید خواهیم کرد.

آیا عدم نیاز به «تایید مدیریت» به معنی مجاز بودن پست من است؟

خیر. در صورتی که پست شما قوانین پادپُرس را به طور صریح نقض کرده باشد، حتی اگر منتشر شده، حذف و به شما هشدار داده می‌شود. انتشار پست، حق قانونی برای حفظ آن ایجاد نمی‌کند. در صورت تکرار این رفتار یا بروز رفتاری نامناسب نسبت به مدیران و کاربران، برخورد شدیدتر، از کاهش سطح کاربری تا تعلیق و حذف حساب کاربری، انجام خواهد شد. تعبیر نامعمول قوانین دلیلی موجه برای دور زدن آنها نیست، از اینکار به شدت پرهیز کنید.

آیا من می‌توانم در این موارد با مدیران بحث، همکاری، ایده‌پردازی و هر نوع تعامل مثبت، داشته باشم؟

هر نوع تعامل مثبت برای تعادل بین مدیریت و آرامش کاربری را به شدت تشویق می‌کنیم. هدف ایجاد سازوکاری مناسب برای آرامش و فعالیت جمعی مناسب است و ارائه نظر شما می‌تواند به یافتن راهی متناسب کمک کند.

اگر فردی با شیطنت از این فیلتر کلمات حساس عبور کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

خلاقیت پایه پادپُرس است و توصیه می‌کنیم خلاقیت خود را در مباحث مفید و عام‌المنفعه به کار ببرید. عبور شیطنت‌آمیز از این فیلتر، به معنی تهدید جدی جامعه پادپُرس تلقی خواهد شد و ابتدا منجر به خاموش شدن کاربر و سپس در صورت تکرار باعث تعلیق حساب وی می‌شود.

5 پسندیده