برای یادگیری زبان چه راهی پیشنهاد می‌دهید؟

کلاس آموزشی یا خودآموزی با کتاب‌ها و اپلیکیشن‌ها و…:thinking: کدوم راه برای یادگیری زبان خارجی بهتره؟

دنباله‌ی موضوع‌های

6 پسندیده

به نظرم بهترین راه ترکیبی از روش ها است:

  • زبان را از طریق فیلم دیدن یاد بگیرید. اگر تازه شروع کردید از فیلم‌های کودکان شروع کنید که خیلی ساده‌تر هستند. دیدن فیلم مهارت شنیداری و گفتاری شما را تقویت می‌کند.

  • ساختار زبان را می‌توانید توسط کتاب‌ها و ویدیوهای آموزشی پیگیری کنید. توصیه من این است که برای شروع ساختارهای پیچیده را نادیده بگیرید و صرفا سعی کنید جملات ساده بسازید. خیلی از ساختارهای پیچیده در زندگی روزمره پر کاربرد نیستند پس به راحتی می‌توانید آن‌ها را نادیده بگیرید.

  • کلمات پر کاربرد را به خاطر بسپارید. کتاب‌های زیادی در این مورد هست و سایت‌های خوبی هم وجود دارد. من اپلیکیشن memrise را استفاده کردم و بسیار خوب بود:

8 پسندیده

خیلی ممنون بابت پیشنهادهای خوبتون :pray:

عالی بودن ,حتما امتحان میکنم👌

البته در سطح کودکان نیستم,بیشتر منظورم آمادگی برای آیلتس و…بود😅

یه مسئله دیگه هم که هست بحث انگیزشی وتداومه
خیلی اوقات شروع میکنیم یه چندروزی هم ادامه میدیم ولی بعد یکی دوهفته ناامید میشیم
برای این موضوع راهکاری دارین🤔

2 پسندیده

در این موارد همراهی با یک کلاس و استاد بسیار کمک کننده است. نظم لازم رو القا می‌کنه و باعث میشه از هدفتون فاصله نگیرید. از طرف دیگه شما هم نباید صرفا در قالب محتوا و برنامه کلاس پیش برید و فعالیتهای اصلی و مکمل که @Ali_Shakeri اشاره کرد رو هم انجام بدید.

2 پسندیده

واقعا اپلیکیشن ها و آموزش الکترونیک الان کلی کار رو راحت کردن، نمونه اش memrise که گفتین واقعا عالیه. پیج های آموزشی خوبی هم داخل اینستاگرام هست که برای مرور و تعامل با زبان آموزان عالیه

3 پسندیده

درسته کاملا موافقم🌹

درواقع تازمانی که زور بالاسرمون نباشه(البته خودمو میگم) بعد یه مدت دلسرد میشیم ولی وجود استاد وافرادی که باما هم سو وهم هدفن باعث ایجاد رقابت وانگیره میشه👌

پس اینجوری نتیجه میگیریم که هردو لازمن هم کلاس هم فعالیت های جانبی :slight_smile: