تا به حال جذابیت تون براتون دردسرساز شده؟ 😎

شنیدی که میگن خوشتیپی بد دردیه یا خوشگلی دردسره :grin: جدا از شوخی، تا حالا شده که جذابیت براتون دردسرساز بشه؟ چه واکنشی نشون دادید؟

images%20(12)_1

12 پسندیده

چه سوال جذابی :wink: حالا چنتا سوال از آدمایی که جذابن انقد که جذابیت براشون دردسر شده، بپرسم، ببینم شاید خودمم جذابم و دردسرام از جذابیتمه :upside_down_face:

  • از کجا می‌فهمید جذابید؟
  • جذابیت شما به چیه یا تو چیه؟
  • مجذوبانتون چه جوری جذبتون میشن و تا چه حد؟
  • خودشون میگن جذابید یا خودتون می‌فهمید جذابید؟
  • بعد که گفتن جذابید چجوری باهاشون برخورد می‌کنید؟
  • قدرت جذبتون مثل کَنه(!) یا آهنربا آدما رو بهتون میچسبونه یا مثل ماه و زمین یا مراد و مرید آدما رو دورتون می‌گردونه؟
    دومی هم البته کم دردسر نداره!

جذبه رو در گنجور جستم، نتایج:

از دل خیال دلبری برکرد ناگاهان سری ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ماننده ماه از افق ماننده گل از گیا
جمله خیالات جهان پیش خیال او دوان ‍ ‍ ‍ مانند آهن پاره‌ها در جذبه آهن ربا

در اینجا به جذاب‌ها میگه دردسرا رو تحمل کنید :sweat_smile:

درکش رمیدگان را محنت رسیدگان را ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ زان جذبه‌های جانی ای جذبه تو غالب

من جاذبه الکتریکی رو یادم رفته بود، مولانا اشاره کرده؛ فیزیکش بیست :nerd_face:
کهربای تو را شوم کاهی ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ جذبه کهربا بیاموزم.

8 پسندیده

عجب سوال باحالی رو ایوون افتاده :heart_eyes_cat: و لیلا هم عجب زیرپوستی از زیر جوابش در رفته @leilay :grin:

جذابیتم همیشه برام راهگشا بوده و کمکم کرده در بعضی موقعیت‌ها بدون نیاز به هزینه، پیش برم …

giphy

پ.ن. متاسفانه عکس دختر مرتبط با پاسخم پیدا نکردم! به نظرم این خودش یه سرنخه که میگه بهتره نفر بعدی که به موضوع دعوت میکنم دختر باشه یا پسر … .

@yousef @hesam_fardad @Emad_Mohammadpoor

و البته یکی از دخترا که به قدرت جادوی زن باور داره، @arezoo.

6 پسندیده

چنین قصد شومی نداشتم، بلکه غلبه خلق حاشیه‌سازیم در پادپرسه که اینجور نمود کرده. به واقع دنبال گزینه‌های جذابیتم می‌گردم دو حالت داره یا نیست یا انقدر زیاده نمی‌تونم اراٸه‌اش بدم، از مقوله در وصف نگنجدهاست :joy:

3 پسندیده

تا حالا نشده تو یه موقعیت ببینین برخورد طرف مقابل با شما متفاوت از سایرین باشه، البته بدون هیچ دلیل خاصی و هیچ حرکتی از سمت شما. مثلا به موقعیت های تعامل با مسئول کافی‌شاپ، متصدی بانک، منشی کنفرانس، فروشنده‌ي یه مغازه، … که درش طرف مقابل با چندین نفر به شکل تک به تک در ارتباط بوده فکر کنین.

مسئله جذابیت معمولا تو دیالوگا مطرح نمیشه،‌ یعنی کسی بهت نمیگه «به به، شما چقد جذابی! :sunglasses:» بیشتر تو واکنش‌ها خودش رو نشون میده.

پ.ن. بعضی سوالاتون بیشتر به کاریزماتیک بودن میخوره تا جذابیتی از جنس خوشتیپی و خوشگلی که در این سوال مطرح شده. بد نیست یه سوال مجزا اصلا راجع به کاریزما مطرح کنیم تا زیر این پرسش بشه به تجربه‌هایی راجع به جذابیت ظاهری بپردازیم.

4 پسندیده

من که از نظر جذابیت تعطیل بودم ولی خوب برای جذابها دردسر شدم :grin: آخرِ بازیکن تیمی با فروتنی در حد تیم ملی :grin:. ببینم خوشتیپی پیدا میشه از دردسرهاش بگه، جالبه برام :thinking:

6 پسندیده

خب شما از دردسرهایی که برای جذاب ها درست کردید، بگید ما متوجه میشیم جذاب ها چه مشکلاتی دارن :wink: و چه بلاهایی سرشون میاد ( قبلا بلا دخترمردم بود، اما مثل اینکه نمونه ی آقاشم کشف کردیم)

و اما … مثل اینکه خودم باید شروع کنم :sunglasses:

خب من به وفور با این مسائل مواجه شدم، البته در اکثر اوقات مفید بوده ولی خب گاهی هم کلافه کننده!
مثلا معاونت فرهنگی دانشگاه ما معمولا وقتی می خواستن درخواست یک برنامه را ارایه بدن و یا با نهادی خارج از دانشگاه وارد مذاکره بشن من رو میفرستادن و فکر می کردن حضور من باعث میشه موافقت شون جلب بشه! و یا اینکه حداقل کاری براشون انجام بدن…
در بیشتر موارد جذابیت افراد باعث میشه خیلی ها سعی کنن با شما ارتباط بگیرن و این شاید در بعضی شرایط سوء تفاهم هایی رو ایجاد کنه! مثلا من اگر در جلسه ای سخنرانی کنم، بعد از جلسه اطمینان دارم که حداقل 3-4 نفر در قالب پیام اظهار لطف می کنن.
اخیرا به بانک مراجعه کردم، ظهر برام پیام فرستادن که ببخشید کارتون با تاخیر انجام شد :roll_eyes: ، شاید البته این ها دردسر نباشه، اما می تونه آغاز دردسر باشه!
زمانی که دانشجو بودم، یک مدت به طور مستمر با پدرم تماس می گرفتم و از افرادی که ازم خواستگاری می کردن :sweat_smile: براشون تعریف می کردم. آخرش پدرم عصبانی شدن گفتن خوبه دانشگاه تون مختلط نیست! گفتم چکار کنم پدر؛ تقصیر من نیست! :disappointed:
البته جذابیت در بیشتر موارد کارسازه و باعث میشه خیلی ها خودجوش بهتون کمک کنن… :wink:
بعضی اوقات هم برای اینکه بیشتر در کنار شما باشن، کارتون را با تاخیر انجام میدن. مثلا در مراجعه ی دیگری که من به بانک داشتم، با اینکه کسی نبود، گفتن باید نوبت تون بشه. اعتراض کردم اما با توجه به رفتار و سکنات شون متوجه شدم داستان چیه!

7 پسندیده

باید بگم عاشق این سوال شدم :rofl::rofl::rofl:
من آدم های جذاب زیادی دیدم…
به نظرم بیشتر مواقع اون ها سود بردن تا اینکه واسشون دردسر شه، مگر مواقعی که این جذابیتشون باعث شده داغون ترین و بد ترین آدم ها روشون دست بزارن
در کل به نظرم ادم های جذاب خودشون میدونن و از این جذابیت به نفع خودشون استفاده میکنن

2 پسندیده

:smile::smile::smile::ok_hand::ok_hand:

1 پسندیده

چه ویژگی رفتاری داشتن که بهشون جذاب میگی؟

2 پسندیده

از طرز بیان سوال کننده معلومه برای خودش اتفاق افتاده دردسر بشه :grin: دور از شوخی از نظر من اونایی جذابن که اخلاقشون خاص باشه مثلا افکار خاص یا بیان خاص صمیمیت خاص و… باعث میشه جذاب باشه از نظر من.
گمون نکنم خودم جذاب باشم چون اهل حواشی نیستم و علم خاصی هم ندارم

1 پسندیده

نه خوشبختانه برای من دردسر نشده تا حالا :grin::grin::grin::grin::grin::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 پسندیده

خوب معمولا زيبا ها جز دسته اول جذاب ها هستن، بعد شيك پوش ها و از همه مهم تر اونايي كه شيك صحبت ميكنن

ما که خدارو شکر جذابیت مثبت ،خاصی نداریم منفی تا دلت بخواد .
ولی یه اخلاق خوبی دارم که وقتی به افرادی که جذاب هستند می رسم اول از همه به خودم میگم خام جذابیتشون نشو طوری باهاشون رفتار کن که جذابیت منفی دارند. ولی با آدم هایی که جذابیت خاصی ندارند خیلی بیشتر خوش برخوردم و بیشتر تحویلشون میگیرم.
به طور معمول هر کاری که عموم مردم می کنند اشتباه هست و آدم اگر می خواد راه درست و تشخیص بده باید خلاف بره
به نظرم برنده ها نیاز به تشویق ندارند باید هوای بازنده هارو داشت.

افراد جذاب خواسته یا ناخواسته یکسری رفیق غیر جذاب دارند، این باعث میشه وقتی کنار این رفیق یا دوستشون قرار میگیرند جذابیتشون بیشتر بشه. شاید این جور دوست هارو برای همین انتخاب می کنند.
دوست های غیر جذاب آدم های جذاب کمی دقت کنید که ازتون چه استفاده هایی میشه.

1 پسندیده

@Naser_Eslami آیا همیشه اینطوریه و باید خلاف جهت عموم مردم رفت؟ :thinking:
گفتی که با جذاب ها بطور عکس برخورد میکنی :thinking: شاید یه سری آدم مغرور به پستت خورده که اینو میگی .:thinking: ولی جذابیت اصلی در رفتار هست.
شاید ظاهر رو ملاک قرار دادی
قطعا دور و بر اکثر مردم طیف گسترده ای از افراد هست و اگر به معنای واقعی کلمه دوست باشن سعی نمیکنن دید از بالا داشته باشن . در ضمن من فکر نمیکنم جذاب ها خودشون به دنبال چنین دوستان و استفاده ابزاری از اونها برن و در واقع اون دوستان اطرافشون( یا به تعبیر خودت غیر جذاب) هستن که به اونا بخاطر جذابیت توجه بیشتری نشون میدن.

2 پسندیده

به نظر من تو 90 % موارد آره

نه ، اصلا کاری به شخص مقابل ندارم من طبق رفتار خودم این و گفتم. برای اینکه نباید بذارم ظاهر افراد روی تصمیم هایی که میگیرم تاثیر بذاره تازه به اون شخصی که بخاطر ظاهرش اعتماد به نفسش اومده پایین کمک کرد نه اون شخص جذابی که کلی سیگنال مثبت از بدو تولد دریافت کرده.

3 پسندیده

آره خیلی!
به عنوان یک موجود فوق‌العاده جذاب باید بگم که بهرحال خوش‌تیپی مشکلات خودشو داره و منم باهاش زیاد دست‌وپنجه نرم کردم! پررنگ‌ترینش هم گیردادن‌های وقت و بی‌وقت ایوانکا بود که آخرش کلافه شدم و رفتم به بابای خودشیفته‌اش شکایتشو کردم و اونم بهش برخورد و ملت ما رو تحریم کرد!
خلاصه اینکه خوش‌تیپی دردسر زیاد داره.
لطفاً بعد از دیدن عکس پروفایلم، دودکردن اسپند و آرزوی ترکیدن چشم حسود فراموش نشه!

اما از شوخی گذشته:
به عنوان یک تازه وارد، عاملی که باعث شد اولین پاسخم رو در اینجا بنویسم این بود که چندروز پیش در جمع همکاران موضوع «جذابیت» مطرح شد که بحث‌های جالبی هم اتفاق افتاد که به دلیل کهولت سن، همه‌شون یادم رفته!
اما عنصر «جذابیت» طیف وسیعی رو شامل میشه و شخصاً معتقدم که برخلاف تصور عمومی، مواردی مثل شیک‌پوشی و زیبایی ظاهری و اندام موزون و کاریزماتیک بودن و… الزاماً تعیین‌کنندۀ نهایی نیستن.
فکر می‌کنم همه ما افراد زیادی رو دیدیم که اگه اونها رو در مکان دیگه‌ای می‌دیدیم چه بسا نگاهشون هم نمی‌کردیم.

مثل فلان معلممون که علیرغم نداشتن ظاهر زیبا و اندام موزون و جذابیت بالا، اما درسهایی که بهمون داد تا آخر عمر فراموش نمیشه.

مثل استاد دانشگاهی که علیرغم اسارت بر روی ویلچر، اما یکی از تاثیرگذارترین افراد زندگیم بود.
(اصلاً چرا راه دوری بریم؟ مگه مرحوم استیفن هاوکینگ رضی الله عنه چه جذابیتی داشت؟!)

مثل اون راننده زحمتکش تانکر آب که در دل کویر منو از توی چاه درآورد و بعد از گذشت سالها همچنان ایشون رو در مقام یک «فرشته نجات جذاب» می‌بینم (درصورتیکه در حالت عادی و ناشناس، با اون تیپ داغون و سبیل‌های از بناگوش دررفته، تنها چیزی که در وجودش پیدا نمیشد جذابیت بود!)

و دهها مثالی که هرکدوم از شما عزیزان در ذهنتون به عنوان «افراد جذاب» دارین.

نتیجه اخلاقی: نمی‌دونم چرا احساس می‌کنم پاسخم هیچ ربطی به سوال نداشت! :neutral_face:

4 پسندیده

احسنت نگاه «بیرون از جعبه» خوبی به سئوال بود. این نگاه در سئوالات برای من «جذابیت» خاصی داره البته اگر که کمی به حد و خدود سئوال اجترام بزاره.

میشه در ادامه پرسید که مفهوم «جذابیت» چی هست؟ چقدر عمق داره و چطور میشه فهمید که یه نفر شانسی برای جذاب بودن داره یا نه؟

2 پسندیده