دوست دارید خارج از فضای پادپرس دور همدیگه جمع بشیم؟

اینجا یه فضای مجازی که باعث دور هم جمع بشیم و سوالهایی رو بپرسیم و به جواب برسیم.علاوه بر اون میبینم که عده ای خاص هستیم که بیرون از این سایت و دردنیای امروزی دنبال بهترین راهکارهایی برای زندگی مفید و سالمی تلاش میکنیم.(از همه لحاظ ها)
اگر روزی بشه که بتونیم هممون در یک مکان خاص حضوری دور هم جمع بشیم قبول دارید یا خیر؟
اون مکان در کدوم یک از این شهر ها باشه؟شیراز،قزوین،زنجان،بوشهر،اصفهان،ِیزد یا کرمان؟
مدیر کی باشه که همه رو دعوت کنه و دور هم بحث و موضوع رو مشخص کنه؟
دوستدارم همه به یه نحوی به این پرسش پاسخ بدن :wink: :blush:

8 پسندیده

چرا مشهد نداشت تو گزینه هات؟ :disappointed:
من خیلی دوست دارم. اما اینجوری که مثلا شبیه یک همایش درباره‌ی دستاوردهای پادپرس بشه :thinking:

5 پسندیده

اره دوست دارم به شخصه
چون سوالی که اینجا پرسیده میشه و جوابی که داده میشه نمیتونه صد درصد منظور طرف رو برسونه و شاید برداشت های اشتباهی صورت بگیره . ولی در برخورد فیس تو فیس خیلی چیزا روشن میشه بچه های پادپرسی هم که واقعا افراد شوخ و مودب و تحلیلگرای خوبین و آدم دوست داره وقتی باهاشون بگذرونه

5 پسندیده

دوستداشتم مشهد یا خیلی از شهرهای دیگه هم باشه ولی گزینه هام رو اینطور انتخاب کردم.
اره همینطوره …چیزی که به واقعیت تبدیل بشه!خیلی از افکار و اندیشه های اینجا برام مهمه (شاید نه تنها من)و تحلیل هایی که اگر صورت بگیره خیلی خوب میشه.

دقیقا همینطوره که میگی :wink:

3 پسندیده

کمی ایده وسوسه برانگیزیه. فکر کنم قبلا اینکار به صورتهایی انجام شده. شاید لاله @lolmol بتونه از تجربه خودش در این مورد بگه تا ببینیم اثرش چیه.

خودم چندان به ارتباط رو در رو علاقه‌ای ندارم :grin: چون برداشتی که از شخصیتم میشه خیلی ممکنه متفاوته از این چیزی باشه که در اینجا نشون داده میشه. شاید کسانی که رو در رو با هم در ارتباط بودیم بتونن منظورم رو بیشتر درک کنن.

ولی اگر شد یک پیام تصویری میفرستم برای همایش :grin: (شبیه اینکارهایی که توی ایران رایجه) البته اگر تا اون زمان مدیریت عوض نشده باشه، به هر حال صندلی ریاست به کسی وفا نمیکنه :sob::sneezing_face:

7 پسندیده

من بیشتر به یه فضای بزرگ مثل غرفه های ۵۰۰ متری که توش یه سری جانمایی ها برای هر کدوم از بخش های پادپرس شده و بچه ها همه با کارت شوالیه یا تحلیل گر یا مدیر سایت یا هر کاری که انجام میدن مشخص شده باشند.

ورود برای عموم باز باشه و مسیر ورود تا خروج جوری برنامه ریزی و تدوین شده باشه که مخاطب پادپرس رو بشناسه و حس و جنس فضاش رو درک کنه.
اعضای پادپرس هم میتونن تازه وارد ها رو راهنمایی کنن یا یهو برن سراغ یه تعدادی از تازه واردین و با جلب توجه ازشون یه سوال جذاب بپرسن یا حتی رای گیری کنن.

تقریبا میشه گفت بخش ها و حس های آنلاین پادپرس رو به صورت آفلاین و فیزیکی برای عموم داشته باشیم :thinking:

5 پسندیده

منم اینطور بودم ولی خب کم کم با این موضوع کنار اومدم و فکر میکنم چیزی که مینویسم شاید در توان گفتنم نباشه ونتونم موضوع رو خوب توضیح بدم و لی با نوشتاری چرا…اما من کاری میکنم که شما از این طیف خارج بشید و مجبورا به حضور باشید :grin: ببینید چقد دیکتاتورم :laughing:

نه دیگه نشد این همایش بخاطر همین حضور شماست :yum::blush: ودیگر اعضای محترم :hugs:

3 پسندیده

چطوره تو فضای باز و طبیعت و در معرض عموم باشه؟:thinking:

4 پسندیده

جالا میدونی این چیزی که گفتی خیلی هزینه بر هستش؟
من قاعدتا اول به هزینه ش فکر میکنم!شاید خیلی کار اشتباهی باشه ولی دست خودم نیس با فکر کردن به هزینه ها به راه های دیگه میرسم و میخوام بیشترین راهکارها رو درکمترین مکان با کمترین مخارج باشه.
ولی ایده خیلی خوبیه برای کسانی که هزینه و سرمایه گذاری خوبی روی این موضوع کرده باشند.

4 پسندیده

یه نکته میتونه این باشه که این دورهمی، یک جایزه باشه برای خودمون. یعنی کارها و موفقیتهایی رو بزاریم که بهش برسیم و بعد توی این دورهمی ارائه بدیم!

4 پسندیده

زیادی سختش میکنی :grin: نهایت هزینه اگر قرار باشه توی پارک انجام بشه ۱۵ ۲۰ میلیون تومن میشه و البته اعضای پادپرس هم رایگان حضور پیدا میکنن.
هزینه ی اجرایی کردن و فضا سازی میمونه و تهیه یه سری محتوای آماده شده متناسب با گردهمایی :thinking:

3 پسندیده

در فضای باز باید تدارکات از قبل چیده شده باشه.این موضوع ساده ست و اینکه یه فضای باز مناسب که همگی حواسمون به دور وبرمون نره و بتونیم شیش دانگ هم تحلیل کنیم و هم بررسی هارو جمع بندی کنیم.
این موضوع فضای باز در روستای که همه کارهاشو چند فرد معمولی(اون روستا) ارائه بدن بد نیست که خلاقیت ها هم بیشتر کنه (خلاقیت های چیدمان و دیزاین فضا)ولی میتونه یه مکان که فضای باز نسبتا زیادی هم داره خوبه

بله من همینو میخوام …چیزی که خیلی مهمه …تو این چند وقتی که من اینجا بودم خیلی حرفا بوده که اگر به واقعیت تبدیل بشه خیلی بهتر میتونه راهکار باشه و اندیشه های بهتری رو سراغمون بیاره.

5 پسندیده

شاید نظر من اشتباه باشه ولی خب با هزینه کردن مخالفم.ولی نظر من یه گردهمایی ساده با فعالترین اعضاست که بتونه محتویات ارائه شده خوبی بهمون تحویل بده و بتونه غیر آنچه که گفتیم راهکارهای بهتری باشه.
ولی کسی نگفت کدوم شهر که رای گیری کنیم ببینیم میتونیم مکانی رایگان و بدون هزینه در فضای باز یا دفتری اداری که بیشترین فضای باز رو داره دور هم جمع بشیم یا نه ؟!!!

4 پسندیده

خوش بگذره بهتون خلاصه اگر جور شد و رفتید خلاصه ای از بحث هاتون و نوع برخورد بچه های پادپرسی رو هم گلچین بذارید

3 پسندیده

یعنی اگر دعوت نامه بفرستیم تشریف نمیارید؟ :sweat_smile: از الان ملت جا زدن :no_mouth::roll_eyes::grin:

4 پسندیده

فکر کنم منظور جلال اینه که میخواد اسپانسر دورهمی باشه :grin: اگر اینجوریه که دیگه همه میریم قزوین :sunglasses:

4 پسندیده

شاید خواسته با زبون بی زبونی بگه من متوجه نشدم ولی الان متوجه شدم :smile:
قزوین خیلی خوبه :heart_eyes:

2 پسندیده

والا برای مکان عمومی مجوز لازمه و برای مجوز مسئولین پادپرس میتونن کاری بکنن. اگه بخواد خصوصی باشه هم که دیگه اسپانسر نمیخواد :sweat_smile:
دورهمیه بیاید قزوین ببرم جاهای دیدنی رو نشونتون بدم :thinking:
جاهای ندیدنی هم دوست داشته باشید نشونتون میدم :neutral_face: مثل مکان های خراب شهر، کوچه های تنگ و تاریک و لات پرور :thinking:
البته با من باشید امنیتتون تضمین شده اس :sunglasses:

6 پسندیده

وای من عاشق همون کوچه ههای خراب شده ای ام که یه روزی محل زندگی خیلیا بوده و الان مخروبه شده و کسی نیست این بافت های فرسوده رو مرمت کنه متاسفاااانه.خب دیگه امنیت رو تضمین کردی کافیه :smile:
از مکانهای عمومی خوشم نمیاد جلال :slight_smile:با روحیاتم نمیدونم چرا سازگار نیست !!!
نمیدونم چطور باید مکانی که مد نظرم هست رو توضیح بدم که بقیه متوجه بشن!!!اخه چقد من در قدرت بیان ضعیفم :disappointed_relieved::sweat:

4 پسندیده

اتفاقا اصلا هم مخروبه نشده و کلی آدم توشون زندگی میکنن :sweat_smile: خرابه ها رو شوخی کردم :grin:

2 پسندیده