شما دستمال توالت‌ رو کجا نگه می‌دارین؟

در طی زمان نوآوری خاصی در فرم توالت ایرانی اتفاق نیفتاده. در چنین فرمی از توالت، بدون حضور شلنگ، حجم و شدت آب مناسب برای پاک شدن توالت فراهم نمیشه.

این باعث میشه فضای توالت از یه رطوبت بالایی برخوردار شه، حالا تو همچین فضای مرطوبی بیای دستمال توالت بذاری که کارش جذب رطوبت هست و بعد از اون دستمال برای موارد بهداشتی استفاده هم بکنی، دیگه … .

یه مشکلی که شخصا دارم اینه که دستمال توالت رو کجا بذاری که هم تمیز بمونه و هم در موقع نیاز حتما بهش دسترسی داشته باشی!

طرح مسئله

طراحی مناسب برای جای دستمال توالت مخصوص توالت‌های ایرانی چیه؟

image

اصل مشاهده و مشکلم رو در موضوع سبک زندگی ایرانی-اروپایی خوب یا بد؟ مطرح کردم! ولی در قالب یه موضوع جدا هم میذارم برای دسترسی و طرح مشکلات مشابه درباره دقیقا همین موضوع.

4 پسندیده

شاید بهتر باشه بجای فکری برای این موضوع .فکری برای تهویه هوای دستشوئی کرد تا رطوبت دستشوئی کم بشه .

3 پسندیده

واقعا چکار باید کرد، وضعیت تهویه دستشویی در آپارتمان ها معضلیه.

آیا یک جایی مثل توالت که بوی نامطبوع وجود داره، لزوما آلودگی بیماری زا هم وجود داره؟

1 پسندیده

اگر فقط برای خشک کردن از دستمال توالت استفاده میشه، با توجه به ضررهایی که برای سلامتی داره (مخصوصا برای خانم ها)، پیشنهاد اول اینه که راه جایگزینی انتخاب بشه.

مثلا اینکه، برای خشک کردن نواحی مرطوب، چیزی شبیه دست خشک کن‌های برقی در توالت ها تعبیه بشه.

1 پسندیده

به نظرم تمام این وسواس‌ها بیهوده است. میلیون‌ها آدم در سراسر جهان از توالت فرنگی (بدون آب) استفاده می‌کنند. تا به حال نشنیده‌ام که مشکلی برای کسی پیش آمده باشد.

ما می‌خواهیم همزمان از شلنگ آب (که متعلق به توالت ایرانی است) و دستمال کاغذی (که متعلق به توالت فرنگی است) در یک فضا استفاده کنیم. همین باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

ما به وضوح در حال گذار از توالت ایرانی به توالت فرنگی هستیم. شاید گذر از این حالت کمی زمان ببرد. چگونه می‌توانیم این زمان را کوتاه‌تر کنیم؟

احتمالا همه ما تجربه راضی کردن پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایمان را در استفاده از توالت فرنگی داشته‌ایم. چگونه می‌توان افراد را قانع کرد که توالت فرنگی برای سلامتی (حداقل زانوها) بهتر است؟

2 پسندیده

و حالا این شما و این دستمال توالت ایزی پیک ، جالبه نه؟!

str0xe3w_thumb3
دقیقا مطابق سفارش شما.
دیجی کالا هم داره !