چطور در پادپُرس اکانت خودم رو حذف کنم؟

چطور ميشه در پادپرس اكانت خود را حذف كنيم؟

4 پسندیده
  • اگه تا حالا موضوعی مطرح نکرده باشید و یا پاسخی ارائه نداده باشید، در صفحه شخصی‌تان و در قسمت شخصی‌سازی حساب، گزینه‌ی حذف اکانت را مشاهده می‌کنید و می‌توانید با آن برای حذف حساب خود پیش برید.

  • اگه کاربر فعالی بودید و در ساخت محتوای اینجا شریک بودید، برای حذف حساب لازم است یک پیام به ادمین ارسال کنید، @padpors تا ایشون حسابتون رو بی‌نام کنند.

    بی‌نام کردن حساب معادل از بین بردن حساب کاربری و اطلاعات شخصی آن و در نظر گرفتن یه کاربر بی‌نام و نشان برای محتوای مطرح شده از طرف شماست.

    • چرا محتوای حسابتون پاک نمیشه؟ در این موضوع در قالب یه درددلِ قابل ویرایش مطرح شده.

از دست دادن یه همراه، برامون ناخوشاینده و امیدوارم افرادی که به نقطه‌ی حذف حساب رسیدن، کمی صبر کنن تا با کمک خودشون راهی برای لذت بردن ایشون و همین طور سایرین؛ از حضور و مشارکت ایشون پیدا کنیم :four_leaf_clover: .

5 پسندیده

فكر ميكردم پادپرس مكاني باشه براي ادمهاي مختلف با انديشه هاي مختلف

چندين بار كامنت گذاشتم كه مثلا سياسي بوده يا مذهب رو هدف قرار داده بود كه چند ساعت بعد شيك و مجلسي مخفي شد

اصلا قابل قبول نيست همچين چيزي

خب وقتي ادم ميشنوه كه مثلا تو اين اوضاع بد اقتصادي مثلا ٩ ميليارد دلار معلوم نيست چي شده اونقد فشار بهش مياد كه بخواد بحث سياسي كنه

قبول داريد؟

يا فقط من با اين قضيه مشكل دارم

1 پسندیده

پادپرس مکانی هست برای گفتگوی آدم‌های مختلف با اندیشه‌های مختلف، در چارچوب مشخصی. این چارچوب چیز عجیب غریب و پیچیده‌ای نیست، ۴ تا خط قرمز وجود داره اینجا:

  • بحث سیاسی
  • بحث مذهبی
  • اسپم
  • توهین

شما اجازه‌ی نقد و سوال در هر موردی رو داری، ولی اینجا در پادپرس مطرحش نکن. چون وقتی در جمع مطرح میشه و در قالب نوشته مستند میشه، مشکلات مختلفی میتونه به وجود بیاره:

1 پسندیده

نه خیلی موافقم باهاش :+1: و خودم هم تجربه‌ش کردم! همین دو هفته پیش دلم میخواست به زمین و زمان و به سیستم موجود توهین کنم، صرفا برای تخلیه و از سر کلافگی شرایطی که من نه مسئولش هستم و نه کاری ازم برمیاد براش :face_with_symbols_over_mouth:. افتخار نمیکنم به این تمایلم، ولی خوشحالم که تو اون بازه‌ی پرفشاره حدودا یه ساعته که در معرض افراد از قشرهای مختلف بودم، به کسی فحشی ندادم!

یه دلیل اینکه اتاق بحث آزاد رو راه انداختیم این بود که شرایط اولیه برای گفتگو راجع به مسائل روز رو در پادپرس فراهم داشته باشیم.

بحث‌ها و تحلیل‌ها هنوز با اون حالت ایده‌آل که باعث تخلیه مثبت افراد میشه ممکنه فاصله داشته باشه، ولی مطمئنم مسیر مناسبش رو پیدا میکنه.

تو این اتاق هم از افراد خواستیم توهینی در کار نباشه، و میدونم گفتگو به اندازه‌ی توهین باعث تخلیه آدم نمیشه! ولی همین گفتگوها هم غنیمتی هست، اتفاقا تو همون روز پرفشار و تمایل به تخلیه، فرصتی دست داد و با هم‌تیمی‌م، @yousef یه گپ ساده از شرایط کنونی ایران داشتیم و درش ایشون دیدگاه و تحلیلشون رو از اوضاع گفتن. خیلی آرامش بخش بود :relieved: ! حتی بیشتر از فحش احتمالی.

مطمئنم با مدیریت موقعیت پرفشار، بهتر میتونیم وضعیت تهدیدآ‌میز موجود رو تبدیل به فرصتی برای خودمون و اطرافیامون کنیم.

1 پسندیده

این خودش یه نقطه امید هست
اگر کسی بتونه اینقدر درآمد کسب کنه
پس شما هم میتونی
فقط دنبال راهکارها باش
بعد اونا به راهکارهای صحیح تبدیل کنید
از قدیم میگن ادب از که آموختی از بی ادبان
فقط بحث و حرفهای سیاسی واسه کسی سودی نداشته
وگرنه راننده تاکسیها باید میلیاردر باشن

1 پسندیده