چه جوری میشه از طریق گردشگری درآمد کسب کرد؟

یکی از بهترین راه های درآمد زایی جذب گردشگر است . ایده ی من واسطه گری برای جذب گردشگر است . من یک وب سایت بسیار جذاب و زیبا به زبان انگلیسی طراحی می کنم و تمام جاذبه های گردشگری ایران رو در اونجا معرفی می کنم . و بعد تبلیغات مناسبی در گوگل ثبت می کنم که تعداد زیادی بازدید کننده سایت رو ببینند .
بعد با تعدادی از آژانس های مسافرتی و گردشگری در ایران قرار داد می بندم …که مثلا من گردشگر خارجی براشون بفرستم و اون ها به ازای هر گردشگر مثلا 50 هزار تومان به من بدن . بعد در وب سایتم . افرادی رو که تمایل داشتن به ایران سفر کنن رو به آژانس مسافرتی مورد نظر معرفی می کنم . راهنمایی هایی برای گرفتن ویزا ، رزرو بلیط هواپیما ، رزرو هتل و … هم بهشون می کنم .
این طوری اگر بتونم تعداد بازدیدکننده های وب سایتم رو به روزی 1000 نفر برسونم (که با تبلیغات گوگل کار سختی نیست) میشه ماهی 30 هزار بازدید کننده واقعی ، از این تعداد ، اگر بتونم ماهی 30 گردشگر جذب کنم ، درآمد من می شود ماهیانه 1 میلیون و 500 هزار تومان . به عنوان تفریح و به صورت پاره وقت ، درآمد ماهیانه 1 میلیون و 500 هزار تومان . چطور درآمدیه ؟!!
تازه اگر با ایده های جدید بتونی خیلی موفق باشی و ماهیانه 100 گردشگر رو جذب کنی ، می شود ماهیانه 5 میلیون تومان .

کسب درآمد از طریق گردشگری

11 پسندیده

این کار عالیه تازه توش تبلیغات هم میذاری و بابت اون هم کاسبی خوبی میشه کرد، راستی یه بخشی به فروش اینترنتی محصولات صنایع دستی اختصاص بدی عالی هم میشه:-)

1 پسندیده

ایده خیلی خوبیه. از نظر سرمایه به نظر سرمایه چندانی نمیخواد. هرچند روابط عمومی خوبی برای ارتباط با اژانس میخواد. ارزش امتحان کردن رو داره.

1 پسندیده

ممنون بابت پیشنهاد صنایع دستی واقعا چیز جالبی میشه.واقعا کسانی که از کشور های متعدد میان ایران میتوانیم تولید ملی خودمان را در بخش صنایع دستی افزایش دهیم

2 پسندیده

یه جا رو هماهنگ کن آنقدر ایده برای اینکار دارم، که هر کس با جیب پر بیاد با هدایا ی خریده شده بدرقه اش میکنیم.:slight_smile:

2 پسندیده

خیلی خوبه … فقط زبانت باید خوب باشه

2 پسندیده

سلام.
ایده فوق العاده ایی هستش و میشه خیلی بیشتر از اینا از این راه درآمد داشت. جدا از توریست ها و مهمان های خارجی چرا گردشگری داخلی رو ترویج ندیم. منظورم به شکل درست هستش. مشکل زمانی است که همه گردش رو تو رفتن به کنار و دریا و چند ساختمان تاریخی می دونن.
یه سوال تو محدوده کوچیک شهر و یا روستایی که زندگی می کنید چند تا منطقه زیبا سرسبز آبشار معدن فعال یا متروک پدیده زیبای زمینشناسی رودخانه زیبا یا کوهی وجود داره که حتی روحتون هم خبردار نیست و ادرس و مسیرشو بلد نیستید.
مشکل زمانی بیشتر میشه که تو سفرهامون به مقصد فکر میکنیم بدون اونکه به مسیر حرکتمون دقت کنیم و لذت ببریم.
همین دو سه روز پیش تعطیلات عید فطر بود. اوههههه شمال جای سوزن انداختن نبود اما تو همون حین جاده طارم به خلخال کوهستانی خنک آروم البته خاکی بود اما خاکی که پراید هم براحتی می تونست طی مسیر کنه. چرا؟ ما مسیر طارم به خلخال رو انتخاب کردیم. دریا ندیدیم. ادم زیادم ندیدیم. اما تا دلتون بخواد ارامش و خنکی و سرسبزی و فکر راحت و جاده اروم مرتفع دیدیم. به این میگن سیاحت کردن.
بیاین از دوربرمون شروع کنیم. از مناطق بکر. معادن. روستاهایی که هنوز روستان. آبشارهای کوچیک. تپه های سرسبز.
فرهنگ های جدید نحوه زندگی متفاوت رسومات متفاوت لباس پوشیدنای مختلف تفکرات مختلف…

5 پسندیده

تجربه مشابه @jalilisoghramahin داشتیم چند روز پیش. وقتی قصد دیدن الموت رو کردیم اما انقدر جاده شلوع و البته کناره هاش زباله ریخته بود که پشیمون شدیم و سر اسبمون رو کج کردیم به سمت یه شهری که اسمشم قبلا نشنیده بودیم. و در کنار هیجان دیدن یه جای جدید، یه جاده جدید زیبا و خوش اب و هوا رو کشف کردیم، وارد شهری شدیم یه اقایی باغش رو مجهز به چندتا اتاق کرده بود و به مسافرای گذری کرایه میداد و سرویس غذا و… هم داشت. خیلی زیبا بود. باغ کنار شالیزارها. با این که مسافران کمی از اونجا بازدید می کردن اما خود این شخص راضی بود از کاری که کرده بود. زمستونا هم مسافر نداشتن و فقط اخر هفته ها و تعطیلات خاص گفتن مسافر داریم و اتفاقا چند نفر رو هم استخدام کرده بود. ایده های جالبی هم به کار گرفته بود برای جلب مسافرا… شهر رازمیان و قلعه لمبسر رو دیدن کردیم.

4 پسندیده

به کجا رسوندی این طرح رو؟ به نظرم اومد همه این کارایی رو که میگی میشه انجام داد و به نتیجه رسوند همشون کارای سخت و تخصصی هستن وبه این راحتی قابل انجام نیستن.
میخوام ببینم طرحتو به کجا رسوندی؟ آیا طرح منسجم تر و مدون تری داری؟

2 پسندیده

من با زبان روسی آشنایی دارم و میخواستم در زمینه جذب گردشگر از کشورهای روس زبان فعالیت کنم، لطفا راهنمایی بفرمایید از کجا و چگونه فعالیت خود را آغاز کنم.

4 پسندیده

کمی صبر و حوصله میخواد، در عین حال تهیج و تفریح خوبی هم هست.

به زبان روسی فروم های گردشگری و سایت های روسی رو پیدا کن در کنار اون خدماتی که میتونی قبلش تو یه قالب شیک و تمیز مثل وب سایت ارائه بده .

من هم خوشحال میشم کمکت کنم.

1 پسندیده

سلام دوستان بنده در نظر دارم یک سایت راه اندازی کنم که یکی از روستاهای بسیار زیبای ایران را در زمینه گردشگری معرفی کنم و از این طریق بتوانم کسب درآمد کنم بیشترین هدفم شناسایی این روستا به توریست های خارجی است به نظر شما چه کاری میتوانم برای انجام هر چه بهتر این ایده انجام بدم لطفا نظرات و ایده هاتون رو بفرمایین.

اگر هم از دوستان کسی هست که به طور مستقیم در این باب همکاری و راهنمایی کند خوشحال می شوم با بنده تماس حاصل فرماید.

4 پسندیده

سلام
راه‌اندازی وبسایت برای این منظور خیلی خوب است. اما من به عنوان یک گردشگر اولین کاری که می‌کنم مشاهده صفحه ویکی‌پدیای آن روستا است. تصاویر زیبا و توضیحات کافی می‌تواند خیلی موثر باشد.

اگر خواستید وبسایت‌تان را طراحی کنید حتما یک بخش دسترسی قرار دهید و راه‌های دسترسی را با جزییات شرح دهید. اگر هدفتان گردشگران خارجی است، معماری روستا و خوراکی‌ها و محصولات دستی را هم اضافه کنید. همچنین رستوران، کافه یا مسافرخانه‌ای برای اقامت اگر وجود دارد اضافه کنید. شاید مشاهده نمونه‌ی خارجی کمک‌تان کند.

5 پسندیده

ببینید فکر کنم خیلی روی بازار گردشگری تحقیق نکردین و با حرف هایی که شنیدین دارین تصور ساخت همچین سایتی می کنین. دوران ورود به ایران از طریق آژانس ها تقریبا داره تموم میشه. همون جوری که دیگه خیلی از ایرانی ها با تور سفر خارجی نمی رن خیلی از خارجی ها هم با آژانس ها به ایران نمیان. گردشگری فرصت های خیلی خیلی بهتری از واسطه گری و کسب پورسانت از فرستادن مسافر داره. مثلا راهنمای تور شدن که با حداقل پولی که به راهنمای تور در سال 96 میدن که برابره روزی تقریبا 200 هزارتومنه شما با بردن دو تا تور 4 روزه یا 4 تا تور دو روزه میتونید این پولو دربیارید. کارهای خیلی بهتری از واسطه گری به این شکل هست.

12 پسندیده

سلام با شما موافقم. اگه خواستین میتونیم باهم همکاری کنیم من تو تبریز سکونت دارم و جاهای بکر زیادی رو تو آذربایجان شرقی میشناسم و خودم هم اصلیتم از جاهای بکر هس. منتظر جوابتون هستم…

1 پسندیده

سلام. من از طریق جستجو در گوگل در مورد جذب گردشگر خارجی با این سایت آشنا شدم. بعضی از سایت های معروف گردشگری هم اطلاعات چندانی در مورد ایران ارائه نداده اند. به نظر من بهتره که شما به طور سفارشی سایت طراحی کنی و از طریق طراحی و پشتیبانی سایت به صورت مستمر کسب درآمد کنی. بنده تور لیدر هستم. دنبال فردی هستم که اطلاعات مورد نظرم رو که به زبان انگلیسی هست در یک سایت طراحی کرده و بارگذاری و پشتیبانی کند. خوشحال میشم بتونم باهاتون همکاری داشته باشم

3 پسندیده

منظورتون سایت خودتون هست؟ یا هدف ایجاد مرجعی به زبان انگلیسی برای مشتری‌های خارجی گردشگری هست؟

1 پسندیده

فکر خوبیه
من هم دوست دارم در این خصوص همکاری کنم.
خوشحال میشم تجربیاتتون را به من هم بگید.
علی.

1 پسندیده

سلام. من مشغول همین کارم میتونیم با هم همکاری کنیم.

1 پسندیده

شما خودتون رو جاي يه گردشگر بذاريد
امروزه اولين كاري كه يه شخص غريبه به محض ورود به يه مكان نا اشنا ميكنه فكر كنم اين باشه كه گوگل مپ رو باز ميكنه و اطلاعاتي رو كه ميخواد از اونجا تا حد زيادي به دست مياره

من خودم به شخصه همچين كاري ميكنم و يه تجربه خيلي خوب هم ازش دارم

فك كنم تبليغ از طريق گوگل مپ جالب باشه

4 پسندیده