بعد از بررسی تمام این فازها و بررسی نحوه عملکرد پادپرس:
- نقد و بررسی گیمیفیکیشن پادپرس: پرسیدن یا جواب دادن مسئله این است!
- نقد و بررسی گیمیفیکیشن پادپُرس: مخاطب در مرحلهی کشف پادپُرس با چی روبرو میشه؟
- نقد و بررسی گیمیفیکیشن پادپُرس: کاربر چطور با پادپرس آشنا میشود؟
- نقد و بررسی گیمیفیکیشن پادپُرس: کاربر چطور در پادپُرس درگیر میشود؟
- نقد و بررسی گیمیفیکیشن پادپُرس: فاز پایان بازی برای یه پادپُرسی چطور میگذره؟
شاید بد نباشه وضعیت این وبسایت را روی اکتالیسیس ببینیم.
میشه دید که پادپرس خیلی خوب روی بخش کلاه سفید طراحی کار کرده، اما نکته ای که وجود داره، بحث کلاه سیاه زیاد جدی گرفته نشده و به خاطر همین کاربر، زیاد احساس ضرورتی برای ادامه کار و همچنین انجام اقدامات مطلوب حس نمیکنه. پس باید به فکر یک طراحی کلاه سیاه سبک بود.
دوستان نقد و بررسی گیمیفیکشن پادپرس تموم شد. خیلی دوست دارم نظرات و تجربههای شما رو در این باره بدونم. شما وقتی تو پادپرس میچرخین با چه حسها و یا نکتههایی روبرو میشین؟