چطور تبدیل به یک نویسنده اثرگذار در پادپرس بشیم؟

من یک سری مقاله آموزشی روی پادپرس با عنوان تولید محتوای سایت منتشر کردم که فکر می کنم به اندازه ای که باید دیده نشده! چون شاید دوستان دچار سوتفاهم شدند که این مطالب برای کسانی است که میخواهند روی بلاگ سایت های بیزینسی تولید محتوا کنند. اما من این مقالات رو با هدف تولید محتوای اثرگذار و بهتر در پادپرس نوشتم تا نوشته ها و مقالات و سوالات بچه ها در پادپرس در جست و جوهای گوگل بهتر دیده بشوند و پادپرس شبیه یک اتاق درهم و برهم که هر کس هر چیزی به ذهنش رسیده نوشته نشه! بنابراین از تمام پادپرسی ها دعوت می کنم تا با خوندن این آموزش ها نوشته ها و سوالات خودشون رو بهینه سازی کنند و به رشد پادپرس کمک کنند.

آموزش تولید محتوای سایت (قسمت اول) - کلیات

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی

آموزش استفاده از کلمات کلیدی در متن

جادوی کلمات کلیدی در بهبود سئو

تیترنویسی (خیلیییی مهمه در طرح سوالات پادپرسی حتما بخونید)

پرسونای مخاطب یا همان شناسایی مخاطب

10 پسندیده

متاسفانه به نظر من بستر پادپرس در حال حاضر برای مقالات یا نوشتار های آموزشی آماده نیست و در واقع به نظرم جزو اهداف این پروژه نیز نباشد. آنچه که من برداشت کردم هدف پادپرس ایجاد بانک گسترده ای از سوال و جواب با امکان جستجوی سوال و یافتن جواب صحیح باشد که البته رسیدن بانک اطلاعاتی به این گستردگی قطعا نیاز به زمان و جامعه آماری مناسب دارد. در حال حاضر تمرکز پادپرسی ها بر روی بازاریابی و جذب مخاطب و در نهایت گسترش بانک اطلاعاتی است
(تحلیل شخصی بدون اطلاع از تصمیمات واقعی)

6 پسندیده

اتفاقا مطالبی که شما نوشتید را کامل خوانده‌ام. بسیار مفید بود و سعی می‌کنم خیلی از آن‌ها را به کار ببندم.

به نظرم شما یک نویسنده اثر گذار در پادپرس هستید. به تجربه به این نتیجه رسیدم که هر چه یک موضوع در پادپرس تخصصی‌تر و جدی‌تر است، بازخورد کمتری دریافت می‌کند. اهمیت مطالب شما مطمئنا در آینده بیشتر به چشم می‌آید.

11 پسندیده

اتفاقا کاربرهای حرفه‌ای پادپُرس از محتوای خوبی که تهیه کرده بودین، به خوبی بهره بردن؛ چه در تنظیم پرسش‌های جدید از بانک پرسش و چه در ویرایش پرسش‌های قدیمی، مثل این مورد.

ممنون از این محتوای خوبی که در اختیار پادپُرسیا قرار دادی و امیدوارم شما هم به اعجاز زمان باور داشته باشی و بدونی محتوای خوبت در پادپُرس موندگار شده و در گوگل ایندکس. به مرور مخاطب‌های خودش رو پیدا میکنه و افرادی رو به نوشتن بهتر در پادپُرس دعوت میکنه.


:tada: راستی به لطف حرکت اثربخش شما، نقشی جدید در پادپُرس تعریف شده به اسم آموزگار، که در حال آماده‌سازی بعضی مقدمات براش هستیم. افراد علاقه‌مند می‌تونن برای حضور در جمع اولین آموزگارهای پادپُرس داوطلب شن؛ تا نیازهای احتمالی برای چنین نقشی رو به کمک ایشون کشف و رفع کنیم.

9 پسندیده

چه خوشحال شدم :slight_smile:

9 پسندیده